Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Miia, 6 Kesäkuu 2011.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

No sen sanon, kokemuksesta, että on ihan toinen meininki nyt kun tiputin 126 kg:stä 87 kiloon, no problem... Mutta sen myös sanon että miehiltä se sujuu, harvoilla naisilla on senverran ytyä ja houkutuksista kieltäytymisen kykyä, jotta edes parikymmentä kiloa tippuis pysyvästi.

1. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Älä jumalauta jätkä ala puhuu mulle laihduttamisesta mä harrastan kuntoilua päivittäin nostan painoja punnerran ja kaikkea et painoa on mut se johtuu lihaksesta ei laardikerroksesta.
    Voit toki tulla koittaa tänne tuurias niin katotaan miten käy muuten voit pitää sen typerän hernepääs kiinni.
    Et taida selvästikään pitää musta kun aina mun kohdalla puhut vuodattamisesta tai jostakin?

Kerroppa Nowhere Man et mitä pahaa olen sulle tehny? Toi olkaa olla sitä kuuluisaa henkilöön menevää vittuilua vai oletko niin vollottaja että et osaa muuta kun valittaa?

Ja eikös olis kivempi et täällä ei arvosteltas henkilöitä vaan kuvia.
    Heippa!!!!!!!!!!!!!!!!!11

2. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

:K

3. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Perkeleen kummallinen ketju - taas - aloitetaan puhumaan Jumalasta (josta heti kielletään puhumasta). Kuumuuden syistäkään ei saa puhua eikä antaa mitään helpottavia neuvoja.
    Kuvia käsketään "arvostelemaan" - vaikkei niitä edes ole.

Mielisairas palsta.

Kuten on jo tullut todettua.

edit : tai olihan siellä joku ukko lätäkössä dokaamassa - vissiin jossain kuvassa ? mutta semmoisessa sekakielisen peräkylän hedonismissa en ainakaan itse näe mitään arvosteltavaa.

4. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

:D

Veli todistaa väkevästi - amen, amen.

5. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Juuri näin kuomaseni.
    Mäkin otin eilen pari kuvaa alikulku tunnelista kun kävin hakee tän uuden huippu tietsikan mut taidan laittaa nekin kuvat mielummin tonne kameraseurafoorumin puolelle.

Täällä on tiettyjä tyyppejä mitkä suoraan sanoen inhottaa mua.

6. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Ja sit vie simmonen et lopettakaa se henkilöön kohdistuva ainainen vittuilu ja lopettakaa mua kohtaan ne kommentit et taidat olla Estin sisko yms semmosen yksityisviestin kerran sain.

7. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Kerroppas kuka semmoista roskaa on sinulle kirjoitellut. Voit kertoa yksärinä.

Minä olen saanut täältä jo vuosia niin täyttä sontaa yksäreissä - uhkauksia, haukkumisia ja vaikka mitä ala-arvoista ja usein niiden lähettäjät ovat niitä "hyvinkin siivoja" ja ylläpidon selkeästi arvostamia palstan eliittiälyköitä (mukamas olevinaan). Semmoisia, jotka itse valittavat ylläpidolle pienimmästäkin "loukkaantumisestaan".

Kaikki ne viestit ovat tallessa ja myös säilyvät.

Ennemmin tai myöhemmin myös ne tungetaan noiden todellisten häiriköiden kitusiin takaisin.
    Väärällä kundille aukovat pikkupojat jonakin päivänä leukojaan - joskus saattaa käydä niin ?

8. pb76

pb76

777
    0
    0

;D Vähään aikaan taas "paras" ketju foorumilla :)

9. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Estille ja Teemulle laitettu yksäri.

Arvatkaa mitä? Aion tänään vielä lähtee ulkoiluttaa joko 30 tai 40D kameraa se vois tuoda lohtua tähän olotilaan.
    Kuvaaminen auttaa kun olo on ahdistunut ja sen jälkeen kylmää kaljaa sekä kivennäisvettä, ne ainakin helpottaa helteellä.

Haluan vielä heittää kysymyksen: onko tämä valokuvaus foorumi vai ihmisten arvostelu foorumi?
    XD

10. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Vähitelen alkaa kaikensorttinen ihan turha paskanjauhanta, kinaaminen ja toisilleen vittuilu riittämään. Lukkoon.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.