Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Miia, 6 Kesäkuu 2011.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
    Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

No kyl tääl Turus aika lämmin on kun hain koneen postista hiki lensi mut nyt uus kone käytös ja uusi Fotari asentumas.
    Täs on muuten ps3 valmiina täs konees.

Niin mä uskon jumalaan mut en niin kun sanas sanotaan nyt taidan uskoa halpaan humalaan.

Otan bissen pakkasesta. :) :D

1. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Estille vielä et universaali rakkaus on kaunista minustakin.

2. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38
  3. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Varustepuoli on antaumuksella sekä asiantuntemuksella hankittu.

T. K.

4. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Näin on;  takapiha on  varustettu uimarannalla.  Toi karhuperhe pitänee minunkin adoptoida.

5. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Vai aikoo se Siren laittaa elämän risaseks?

6. mohikaani

mohikaani Active Member

1 681
    2
    38

Eihän tää vielä ole mitään, kun viime kesää muistelee. Täällä Oulussakin oli heinäkuun aikana yksi ainut päivä, jona helleraja ei ylittynyt. 29.7. taisi olla se kuumin päivä. Ei paljon naurattanut illalla nukkumaan laittaessa kun lämpömittari näytti liitteen mukaisia lukemia.

7. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Nyt ne vaan dramatisoi sääennusteitakin, että tulee hirmuinen helle.  Mun mielestä on selvät merkit siitä, ettei ainakaan mitään ylipitkiä hellejaksoja tule.  nm. ilma tuoksuu sellaiselta - ja olihan tuomen kukintakin lyhyt - lisäksi varis suhahdutti siipiään juuri silleen äsken pihalla

8. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Siinäpä oli vähemmistöä kerrakseen...

-p-

9. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Sammakoista ennustanut  mies on saanut seuraajan ;)

10. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Yksityis yrittäjä vois toki nukkua päivät ja tehdä yöllä töitä ja lisätä mainokseen helleaikana valokuvauksen vain yöllä.

11. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Onon, onneksi silloin ei vielä oltu keksitty positiivisen diskriminaation käsitettä!

T. K.

12. RB

RB Well-Known Member

9 431
    1 277
    113

Mun on ainakin vilu.
    Päivän kuvaukset on ohi ja ilmalämpöpumppu oli taas tositoimissa studiossa.

13. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Hehe! :D Onko sulla muuten tuolikin tuolla altaassa vai oonko mä vaan näkevinäni niin?

14. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Toki tuoli pitää olla, muuten voi hukkua:(

15. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Iso mies eikä osaa uida.

16. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Pyyrssk...

17. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Joo, eikös se kupsahtanutkin jo.  On tässä näitten kahden talven ja kesän jälkeen aika huvittunut niistä jutuista että kylmän talven jälkeen tulee kuuma kesä, ja vielä kuinka kuuman kesän jälkeen tulee kylmä talvi!  Ja vieläpä kuulemma vanhaa perimätietoa. Eihän sellainen loppuisi koskaan.  :D

Mutta miten sen maailmanlopun kanssa sitten, eikös se joulukuussa 2012 jo ole?  Sanoin yhdelle kaverille kun se siitä puhui niin tosissaan että näkis vaan!  Kyllä sitä sitten naurettiin, että vielä toivoo että näkisi.

Sitten yksi tuttu lähellä yhdeksääkymmentä oleva mies oli kanssa siitä kovin kiinnostunut.  Toivoi että sen kun vielä näkisi, että pysyisi hengissä siihen asti. Hänellä oli mielenkiintoinen näkemys maailmanlopusta.  Ei se tarkoittanutkaan hänellä mitään mystistä, mitä on hankala kuvitella,  kuten itse olen maailmanlopun käsitteen aina mieltänyt, vaan  sellaista luonnontuhoa että suurin osa kehittyneestä elämästä päättyy.

Minä olen ajatellut ettei maailmaa ole enää maailmanlopun jälkeen.  Tuohon toisenlaiseen maailmanloppuun voi hyvin uskoakin, ja niitä on ollut ja tulee olemaan.

18. Vs: Voisiko jumala laittaa saunan pienemmälle?

Jos jumala sattuis lukeman sun vuodatustas, sanois: laihduta aika lailla. Hikoileminen johtuu tuosta laardikerroksesta eikä suinkaan lämmöstä. Nyt alkaa olla vasta passelit säät...

19. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

No no ... ihmisten arvostelufoorumi taas täydessä plaanissa ! :L

Mutta täytyy kyllä sanoa että kesällä on nastempaa kuin silloin kuin oli yli 40 kiloa enemmän "laardia".

Eikä se pelkkä paino sinänsä - nuorempana oli painoa n.120 kg eikä silti läskiä.
    Mutta nykyään kun ei ole enää lihaksia kuin napin painamisiin, piisaa n. 100 kiloa ihan jees.
    Täytyy silti muistaa että ylipainoakin voi olla monesta syystä. Eikä sille aina voi itse pelkällä joogalla juur mitään ...
    Mutta niiden vanhojen lähes 150 kilon kanssa oli kyllä yhtä helvetin puuskuttamista.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.