Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Jari Siren, 10 Tammikuu 2008.

Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio

Kaikki liike on kehitystä, omaa liikettä ei näe liikkuvasta kohteesta ja ulkopuolelta sitä ei voi arvioida. Pääsisikö tuollakin jeesustelun tahtiin?

1. Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio

Heh, mutta siis netti keskustelu on ihan oma lajinsa ja sillä on normaaliin ihmisen kanssa käymiseen yhtäpaljon yhtäläisyyttä kuin kättelyllä ja turpaan vetämisellä:D
    Tässä toiselta foorumilta lainattu (ilmeisesti vanha vitsi) mutta minä sain tästä hyvät naurit ja olen ollut vastaavassa mukan lähes viikotain.
    [QUOTE>
    [/QUOTE]

2. Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio

Melko rajojarikkovaa huumoria 11-vuotiaille kyllä.

3. Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio

Joo en ymmärrä sinua nyt enkä ole sitä aikaiseminkaan tehnyt, jotain tärkeää sanottavaa sinulla varmasti on kun aina minulle kovasti yrität jotain sanoa, voipi olla että olen vain hieman typerä enkä ymmärrä tai sitten puhumme ihan eri kieltä?
    Onko paikalla Salon kielen tulkkeja jotta joku voisi valaista minua mitä Osku on yrittänyt sanoa nämä vuodet?

4. 4x5

4x5

1 986
    0
    0

Eiköhän se ole vain omalla tavallaan kertonut olevansa hengessä mukana ;-p

5. Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio

On kyllä nyt ihan pakko päästä toteamaan ennenkuin sammutan tän tietokoneen viikonlopun ajaksi, että eikös tämä nettikättely ole juuri sitä nykyajan normaalia ihmisten kanssakäymistä.

6. Boost

Boost

591
    0
    0

Kyseisen herran näyttelyn (ja muutaman muunkin kuvan) nähneenä voinen väittää, että olet väärässä.

7. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Hieno lukea, kun on näin aktiivista keskustelua foorumilla :)-----D)

8. Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio

Ehkä siltä tuntuu, mutta ei minusta. Ehkä olen sitä mieltä että ongelma on tosiaan siellä päässä.

Siltä tuntuu että asiallinen? Minusta ei.

Siltä taitaa tosiaan tuntua? Itse en mielestäni pyri, enkä suolla tämmöisiä henkilökohtaisuuksia juurikaan. Mutta ymmärrän että sinä saat niin tehdä, koska ajattelet muiden parasta, etkä vittuile, paitsi minulle.

Ööh, puuttuu siis tämmöistä hyödyllistä syvällistä itsekeksittyä faktaa: "Kehitystähän ei voi tapahtua ellei etsi niitä omia rajojaan."
    Vai oliko tuo knoppi?

Kerropas nyt missä olen puhunut jotain soopaa valokuvauksesta. Ja voit laittaa mukaan myös oman asiakorjauksesi väärään tietooni, jos haluat.

Tuolta taitaa tuntua? Mielenkiintoista.

Ymmärrän kyllä, ettet halua nostaa itseäsi näiden muidenkaan mainitsemattomien yläpuolelle, vaan myönnät ettei voi keskustella niin että joku sanoisi miten asia on. Koska jos sanoisi, niin sehän olisi vaan pullistelua ja muiden yläpuolelle kurkottamisista. Parempi että puhutaan vähän pehmeitä ja muiden juttuja, niin keskustelu pysyy, kuten sanot: asiallisena.
    Sinänsä tuskainen vuodatuksesi oli asiallinen kommentti, se ei vai ole asiasta, ja on asiaton. Mutta saatiin kuulla että minä ja moni minun lisäkseni ei tiedä mitään, mutta sanoo silti, ja sen kun saisi loppumaan niin saitti voisi pelastua, ja päästäisiin taas takaisin itse asiaan sympaattiseen: miten muut voivatkin ottaa aina vain samoja kuvia?
    Tämä ihanasti muita arvostava ja omaa toimintaa kriittisesti arvoiva aloitus sietää saada samanlaista jatkoa -ja saikin.

9. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Eiku tämä on parasta pitkään aikaan.
    Jatkakaa!
    Jukkis

10. Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio

... uskotko edes itse tähän? ...

Eikös esimerkiksi eräs suomalainen (täysin mielikuvitukseton, narsistinen itsensäpaljastaja - slash - itsensäkuvaaja) nimeltä Arno Rafael Minkkinen (täysin tuntematon kaveri sekä kotimaassa, että ulkomailla) ole ottanut jo vuosikymmeniä kuvia aivan samasta aiheesta. Entäs tämä yksi (piru kun ei nyt tule nimeä mieleen) ole ottanut kuvia alastomasta väkijoukosta. Täälläkin kateellisia haukkuja ja vielä kateellisempia kehuja saanut Mike on kuitenkin keskittynyt omaan juttuunsa. Vastaavanlaisia esimerkkejä varmasti löytyy lukemattomia. Kaikilla näillä on yhteisenä tekijänä oma tyyli tehdä asiaa, ja se suurin kirous: Yksi ja sama kuvausaihe (no onhan Mike kuvannut muitakin kun bodareita, mutta tyyli on silti tunnistettavissa) 

11. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36

miksei voi kehittyä aiheen sisällä?

12. Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio

Varmasti voi.
    Mutta jos ajatellan valokuvausta tapahtumana, niin kohde kuin kohde teettää saman suuntaiset toimenpiteet, somittelu, ratkaiseva hetki, syväterävyys, kuvakulma, pysäytyksentaso yms.
    Minusta valokuvaaminen parhaimillaan on etsimistä, siis ensin mitä kuvaisin ja sitten miten tämän kuvaisin.

13. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Kato se menee naisten kanssa lopulta siihen, että vika oli meissä miehissä, vaikkei koko asia edes käsitellyt meitä. Nimimerkillä yhden naisen ja kahden tyttären kanssa asuva....

14. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Tässä mielestäni ihan oikeasti kiteytyy koko valokuvauksen ajatus. Ei pelkästään parhaimmillaan.

15. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

... ja ennen laukaisemista "miksi"?

16. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63

Saa laittaa, terkkuja äidille!

Ja ihan asiaan: Sakke, jos tekee mieli avautua täällä jollekin henkilölle, niin tee se jatkossa yksityisviestillä. Mä en sit varoita enää kertaakaan noista suoraan henkilöön osuvista hyökkäyksistä.

Mä en jaksa alkaa siivoomaan tätä ketjua koska

a) mulla on kamala olo
    b) kattokaa nyt mitä kello on? (ok, alotin kirjottamaan tätä kello 4:45, nyt on vähän myöhäisempää)
    c) tästä lähti taas päivän naurut kun aluksi kattelin että mikäs helvetin yksityisviesti tää nyt on
    d) ks. kohta a.

Mä meen NYT takas nukkumaan, kiitos arvontaan osallistujille! t: yllä pito