Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Kamera hyllylle, jos ei kuvaaminen hotsita. Tauko tekee yleensä vaan hyvää. Itsellä on ollut takavuosikymmeninä jopa parin vuoden pausseja, mutta sitä suuremmalta harrastus taas tuntuu kun siihen saa uuden kipinän. Sääliksi käy heitä, jotka "joutuvat" kuvaamaan työkseen ja harrastamaan samanaikaisesti. Itse olen päivätyöni tehnyt samalla tavalla, vaikka eri alalla. Motivaation säilyttäminen on ajoittain raskasta, jos laji täyttää koko elämän.
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio En ilmeisesti osaa ilmaista itseäni sinulle selkeällä tavalla? ihan kyselen tässä ihmisten vapaaehtoisia tuntemuksia asiasta joka koskee montaa pidempää kuvanutta, jotta miten pitävät motivaatiotaan yllä. En ole ainakaa tietoisesti pyrkinyt kenenkään kuvaamista mitenkään kahlitsemaan, jotta minun puolastani saat kuvata ihan niinkuin haluat tai olla kuvaamatta
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Herra kaataa vain omaan mukiinsa? Vai ymmäränkö oikein että haluat tarjota minulle jotain?
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Oliskohan niin, että naisena reagoin herkemmin, mutta aika hyökkäävältä ja ohjaavalta tuntui sun tekstisi. Hyvää päivänjatkoa kuitenkin ja no hard feelings!
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Alentuvaa ylemmyydentunnetta ennemminkin, jälleen kerran...
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio kuikku tekee tikusta asiaa. ja tuo lenkkeily vs. maraton. henk.koht. olen sitten lenkkeilijä enkä edes halua juosta sitä maratonia. kehittymistä tapahtuu asioita tehdessä väkiselläkin, aika harva on siinä pisteessä ettei pysty olemaan parempi. mutta se kehitys ei ole välttämättä sellaista, että sitä kaikki edes huomaisivat. mun mielestä riittää että sen huomaa itse, jos siis on tarpeen kehittyä.
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Höpsistä, muutaman vuoden kokemuksella netistä on tullut määrätyt reseptit kantapäänkautta opittua, kuten esim. jos haluat keskustelua syntyvän niin pitää laitaa mausteeksi hieman kärjistystä. Jos nyt oikein tarkaan lukee kirjoitustani tässäkin niin huomaa että minä en kohdista kehenkään, vaan jotkut ihan itse kohdistaa itseensä ja se ei kai ole minun vika?
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Niinpä! Jokainen mieltymyksillään ja ei ole väärää tapaa harrastaa. Sekin sekoittaa näillä foorumeilla ihmisiä että valokuvauksen sisälle kuuluu monta täysin vastakaista lajia, kuten väline hiplaus ja kuvailmaisu.
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Ei kannata valittaa ton q:n puheista, se yrittaa vaa trollata. Ei sil koskaan mitaan oikeaa asiaa ole
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Sinulla ilmeisesti on, mutta et kerro. Kunhan valitat ;-D
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Valitan, kun sa jauhat vaan paskaa. Valokuvauksesta et tiia mitaan, laitteista ehka. Mut silti jauhat tuhansien viestin maaran paskaa asioista mista et ees tiia mitaan. Kyllahan sita MUTU:lla on kiva jutella, eiks jee. Jattaisit nyt vaan naa valokuvausaiheet ja keskittyisit johonkin mista edes tiedat jotain. edit: et osaa olla edes hausta trolli kuten Mvuori. Sil on sentaa valilla hauskoja kuviakin.
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Jos nyt oikein tarkaan lukee kirjoitustani tässäkin niin huomaa että minä en kohdista kehenkään, vaan jotkut ihan itse kohdistaa itseensä ja se ei kai ole minun vika?
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Osaan toki, painan vaa ctrl-shift. Ei vaa jaksa aina. Lähes ny pois täältä tai ala kontributoida jotain järkevää. Jos saat 1500 viestiä ASIALLISTA keskustelua ilman vittuilua ja penisten mittailua niin tarjoon kahvit.
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio No, ne on välillä ihan hauskoja. Suurin osa niistä on tosin hirveän lapsellisia (joskus hyvä asia) ja joskus vaan luvattoman huonoja. Harmi vaan ettei kys. henkilö osaa ottaa vastaan negatiivista palautetta, vaan potee "Väärin ymmärretty taiteilija"-syndroomaa (eli huonoa itsetuntoa), ts. pyrkii syyttämään arvostelijaa.
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Mistä tulikin mieleen että olen varmaan kritisoinut kuviasi väärin, kun siitä nousi valitus?
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Hei onko tää se ketju jossa saa valittaa toisten kuvista? Saako laittaa terveisiä kanssa?
Vs: Voiko rajoilla revitellen kehittyä? ja motivaatio Aikuiset miehet? Eihän tässä ole kyse kuin fotaamisesta? Vai?