Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? Jep ja miehet ovat perinteisesti olleet huonoja arvioimaan mikä miehinen piirre naisia miellyttää...
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? "Kaikki on käytävä läpi, joukossa voi olla myös hyvää", sanoi eräs viihdetaivaan kiintotähti
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? Toisaalta - tiedämme kyllä, mikä sinua kiinnostaa, jos nyt ei poski.
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? Pitkät hiukset? - itse asiassa ilman noita pitkiä hiuksia pitäisin kuvasta varmasti enemmän;DD
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? Se on markun tosiaan hyvä jyystössäkin esittää toive että voisitko olla tuolla huoneen toisella puolela kun näin liki olet vääristynyt. Veikkaan että muija olisi ihan samaa mieltä ;-)
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? Niinpä, en oikein ymmärtänyt, miksi Markku niin kantoi huolta siitä *posken* korostumisesta....
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? Tässä ketjussa on näköjään menossa peruskoulun yläasteen kasiluokan poikien tapaaminen
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? SakkeM tuo kyllä havainnollisesti nuo perspektiivinmuutokset esille kuviensa kautta. Ei puutu kuin "doggy"-perspektiivi ja paletti olisi täydellinen
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? En tiedä peruskoulusta mitään, minä kävin kansakoulun ja yhteiskouluakin jonkun verran, mutta olet varmaan oikeassa. Minua kutsuttiin yhteiskoulussa tissiassistentiksi, koska muuta pojat olivat kiinnostuneita naisten sääristä ja minä taas en niin kovin ;DDD
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? Älkääs ny, kuvista on joillekin hupia, ja toiset taas pääsevät ilmoittamaan olevansa muita parempia ihmisiä. Win-win, jos mikään - Jälkimmäisellekin kun näyttäisi olevan tarvetta.
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? Kuvat on kuvia, mutta kovin vaikea ainakin minun on ymmärtää sävyä jolla puhuttiin seuraa tai kumppania etsivistä tavallisista naisista, ihmisistä.
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? Esim. sivujen suhde rakennuksessa muuttuu perälaudan käännön myötä, mitä ohjelma ei tee. Samaten optiikan nosto suhteessa paikallan pysyvään perälautaan tuottaa kuvan jossa yläkerrosten ikkunat eivät suurene kuten käy kun venytät rakennuksen suoraksi.
Vs: Voiko kuvassa muuttaa perspektiiviä? Markku: Laita se selfie-keppi äkkiä pois. Se se vasta on paholaisen keksintö