Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Voihan Vista!

Keskustelu osiossa 'Kuvankäsittelynurkkaus' , aloittajana stella, 20 Huhtikuu 2008.

  1. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Vs: Voihan Vista!

    Taitaa alussa vain sitä eheyttää. En itse kyllä omista vistaa mutta tuollainen mielikuva jäänyt. Mitä pikaisesti on sitä vistaa käyttänyt niin ei tuo nyt mitenkään kamala ole ollut, mutta ei nyt erikoisempikaan. Xp on viritettynä ihan riittävä ja onhan se suhkot kevytkin, sekä vakaakin nykyään. Tyylikkyydessä ja ulkoasussahan sen saa varsin hienoksi jos vain on kiinnostunut. Eli tuokaan ei nyt ole oikein etu. Tuo modifoitavuus on mielestäni ollut se paras puoli windowsissa.

    Imak on omasta mielestäni varsin typerä ratkaisu. Itse suosin että näyttö olisi erillinen jos pöytäkoneesta puhutaan yleensä. Kannettava tai se mini makki on joustavampi ratkaisu erillisen näytön kanssa. Käyttis on sitten makuasia, joku tykkää ja toinen ei. Samahan koskee makkien ulkoasua. Muoviset makkibookit on mielestäni rumia ja menee samaan luokkaan mitä nuo halpis acerit. Air on jo aika vitsi. ;-)

    Ps. Kevennykseksi: ;
     
  2. taskudigi

    taskudigi Member

    86
    5
    8
    Vs: Voihan Vista!

    Makuasioita sanoi musti kun muniaan nuoli. iMacissakin on puolensa. Tyylikäs ja mikä parasta <COLOR color="blue"]hiljainen</COLOR> eli käytännössä lähes äänetön. . Itse olen oikein tyytyväinen iMaciin pöhisevän puuceen jälkeen. Harmittaa vaan kun kerkesin ostaa ja nyt saisi tehkkaamman mallin samalla hinnalla.

    No jos joskus rikastun niin jätän tämän kakkoskoneeksi ja ostan mac proon ja isken lenovon siihen näytöksi..