Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY MYYTY: Canon EF 16-35mm f/2.8L USM

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana jvuotila, 3 Marraskuu 2011.

1. jvuotila

jvuotila Member

80
    0
    6
    Kyseessä siis linssin I-versio. Kunto päällisin puolin mint. Ei mitään käytön jälkiä. Linssipinnat virheettömät (alla pari kuvaa).

Linssin sarjanumero: 100000
    Linssin päivämääräkoodi: UR0806

Eli tuosta selviää linssin olevan valmistettu Utsunomiyassa Japanissa 08/2003.

Mukaan Canonin orginaalit EW-83H ja EW-83E vastavalosuojat sekä jälkimmäistä vastaava kiinalainen piraattituote. Nämä ovat siis sekä 1.6x croppi- että kinokokoiselle kennolle passeleita vastiksia.

Linssin nokalla on Kenko MC Protector 77mm -suodin. Suotimen alumiinirungossa on näköjään pari naarmua, mutta suotimen linssipinta virheetön. Ja tietenkin tulpat molempiin päihin.

Hp. 650 euroa.

Hintapyyntiä olen puntaroinut kovasti ja tällä varustuksella olen ajatellut että pyynti on ihan asiallinen. Noin 100-150e lisää siihen mitä 17-40 f4 L:stä pyydetään ja saa aukon verran lisää valovoimaa, hitusen laajakulmaisemman linssin, suotimen nokalle ja kasan vastavalosuojia. :)

Vaihdossa voi tarjota Panasonic LUMIX G 20mm / F1.7 ASPH objektiivia ja välirahaa.

Yhteyttä voi ottaa YV:llä tai soittaa 046-8105777. Linssi sijaitsee Tervakoskella. Arkisin olen töissä Espoon Tapiolassa, joten lasi kulkee kätevästi tätä väliä kyydissäni.

2. jvuotila

jvuotila Member

80
    0
    6
    Vs: MYYTY: Canon EF 16-35mm f/2.8L USM

Eli menikin samantein kaupaksi.