Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYDÄÄN VOI POISTAA

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana Mahe, 27 Heinäkuu 2006.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. Mahe

    Mahe Member

    454
    3
    18
    Elikkäs myytävänä olis seuraavanlaiset roippeet:

    Canon EOS D60 runko + BG-ED3 patteri- ja pystykuvauskahva. Näiden mukaan 2 akkua (käytettyjä mutta toimivia), Hitachi Microdrive 2 GB muistikortti, Kingston 512 MB muistikortti. Lisäksi runkotulppa, kaulahihna ja ohjekirjat. Runko ja kahva ovat siistissä kunnossa, rungossa pari naarmua salamakotelon päällä. Etsimen kehys on hukkunut. Rungon laukaisumääristä ei harmainta aavistusta, ostin itse 2 vuotta sitten käytettynä ja itse olen kuvannut jotain 10000-15000 ruutua. 600 euroa

    Canon EF 28mm 2.8 objektiivi + vastavalosuoja + tulpat. 150 euroa

    Canon EF 35-70mm 3.5-4.5 objektiivi + vvs + etutulppa. Wanha kuin taivas, zoomirenkaan kuminen oterengas on löystynyt aikojen saatossa. 30 euroa

    Sigma APO 70-210mm 2.8 *OSTAJA NÄILLÄNÄKYMIN TIEDOSSA*

    Sigma 500 EF DG Super *OSTAJA NÄILLÄNÄKYMIN TIEDOSSA*

    Zenitar MC 16mm 2.8 kalansilmä*TÄLLÄ ON JO IHAN RIITTÄVÄSTI OSTAJAKANDIDAATTEJA*

    Hoya 52mm pyöröpolarisaatiosuodin. Käy esim myytävänä oleviin 28-milliseen ja 35-70 zoomiin. Lisäksi suosituista objektiiveista käsittääkseni ainakin canonin EF 50/1.8:iin. 30 euroa

    Sitten homman pihvi: Myyn vasta kun vähintään runko+kahva-yhdistelmälle, 28mm:lle ja 70-210mm:lle on ostaja tiedossa, sitä ennen mikään esineistä ei vaihda omistajaa. Nimittäin jos kiinnostusta ei löydy niin jatkan itse noilla kuvaamista

    Pakettitarjous: Runkopaketti + 28-millinen yhteishintaan 700 euroa.

    Tarjoukset, kysymykset ja muut tiedustelut yksärillä.

    Kamat makaa Tampereella, saa tulla paikanpäälle katsomaan.

    Jos tarttee lähetellä niin posti- ja pakkauskulut maksaa ostaja.

    Hintapoliisit saavat vapaasti kommentoida tähän ketjuun. Saatan ottaa hyvin perustellut kommentit huomioon hinnoittelussa mutta en lupaa ottaa:)
     
  2. Sigma APO 70-210mm 2.8

    Tiedätkö toimiiko hopeakuulassa? Olisin kiinnostunut.
     
  3. Mahe

    Mahe Member

    454
    3
    18
    Ei toimi, ei ole sirua päivitetty eikä saa enää päivitettyäkään (kysyin Fokalta).
     
  4. Jaakko

    Jaakko Active Member

    1 173
    10
    38
    Zenitar kiinnostaa, lähestyn yv:llä!
     
  5. bayerische

    bayerische Member

    473
    2
    18
    Se 70-210mm kiinnostaa, voitko lähetä kuva siitä niin saan katsoa millaisessa kunnossa se on?
     
  6. Mahe

    Mahe Member

    454
    3
    18
    Zenitarille on jo pitkä lista kinnostuneita ostajia, ei kannattane yrittää enää.

    Ei ketään noi muut roinat kiinosta?:)
     
  7. Mahe

    Mahe Member

    454
    3
    18
    Tässä olis kuvia sigmasta:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Otettu myynnissä olevalla kameralla ja suttuzoomilla :)
     
  8. jarion

    jarion

    74
    0
    0
    jahas

    katos mun vanha sigma! sillä saa kyllä pirun teräviä kuvia.
    kandee ostaa jos hakee hyvä valovoimaista teleä. eihän se mikään maailman nopein tarkentaan ole mut hyvä peli kuitenki.
    harmi kun ite kuvaan nykyään pentaxilla oisin muuten saattanu ajatella putkea takasin siis jos omistaisin vielä canonin digirungon.
     
  9. Mahe

    Mahe Member

    454
    3
    18
    Nostetaas tätä vähän ennenkuin häivyn viikoksi netin ulottumattomiin.

    Zenitarille on kysyntää mutta runko, 28mm ja sigma hakee omistajaansa edelleen joten muutkin kaupat on toistaiseksi jäissä.
     
  10. Mun mielestä toi 650 euroa wanhasta ja paljon kuvatusta rungosta kuullostaa paljolle. Kyllähän tuo kai jossain määrin hakkaa nämä rimpulat 300D/350D:t, mutta moni varmaan silti ostaa mieluummin samanhintaisen uuden vehkeen takuulla tai puolet halvemman käytetyn 300D:n?

    Eihän tämä mulle kuulu, mutta jos todella haluat eroon rungosta niin hinnantarkistus lienee paikallaan?

    Tinttara,
    hintaseriffi
     
  11. Mahe

    Mahe Member

    454
    3
    18
    Niin, ne jotka haluaa 300D:n / tyytyy siihen varmaan tosiaan hommaa sellaisen :)

    Mukaan tulee kuitenkin tuo kahva joka jo itsessään silloin kun niitä vielä sai maksoi melkoisesti ja lisäksi riittävästi muistikorttitilaa yms. joten pidän toistaiseksi tuota hintaa kohtuullisena. Toki jos se tuntuu kovalta, niin tarjouksiakin voi esittää ja lupaan niitä harkita. Hinta voi esimerkiksi vähäsen pudota jos ostaa rungon mukana jonkun noista myytävistä objektiiveista.

    Niinkuin ilmoituksessa lukee, ei mulla ole mikään älytön hoppu noista eroon päästä, jos ei mee kaupaksi niin kuvaan sitten itse.
     
  12. Mahe

    Mahe Member

    454
    3
    18
    Hintoja tarkistettu ja lisätty ajantasaiset tiedot kaupanhierontatilanteesta.

    Zenitarista kiinnostuneille tiedoksi että odottelen vielä muutaman päivän ja päätän sitten myynkö osia erikseen vai jääkö kamat omiin nurkkiin.
     
  13. Tombb

    Tombb

    131
    0
    0
    Käytettyjen hinnat ovatkin kovasti nousseet viime aikoina =)
     
  14. Mahe

    Mahe Member

    454
    3
    18
    Niin, pointti onkin siinä, että jos ei saa koko kasaa kaupattua, niin kokonaisesta setistä on itselle enempi iloa käytössä kuin pelkästä rungosta ja yhdestä objektiivista. Eli ei välttämättä kannata myydä mitään.

    Tää lätinä pitää ilmotuksen kivasti jonon kärjessä kuhan modet ei hermostu, jatkakaa toki :)

    Ja ostakaa joku siitä hyvä kakkosrunko. Tarjouksiakin saa tosiaan esittää jos hinta tuntuu kohtuuttomalta.
     
  15. Menikö runko kaupaksi?
    D60 runkoa myytiin "siellä toisella palstalla" 250 euroon...
     
Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.