[quote="Herra iso herra" post_id=850191 time=1498939169 user_id=1467] Ok voi toki olla että tää ei ole vitsi ja toi biojäte on oikea ihminen, siinä tapauksessa sori, vitsi vitsi ja hymiö [/quote] "biojäte"?!
Saattaa olla että olen kuunnellut erään ääliön kuittailua muutaman vuoden, johon Teemukin puuttui. Mutta nyt tuli mitta täyteen ja kestän seuraukset kuin mies! Toisin kun tämä vähä-älyinen. Pusi pusi, T Jari
Jos olisin tämän kilpailun tuomari, niin antaisin pokaalin mieluummin vähä-älyiselle, kuin Mensan testeillä kukkoilevalle. (Esimerkkini on kuvitteellinen, tämän keskustelun kirvoittama mielikuvituksen tuote, eikä viittaa oikeisiin henkilöihin). Kapa
Miten muuten tässä on näin päässyt käymään Kapa. Muutama vuosi sitten sanoit että olen Suomen lahjakkain kuvaaja ja halusit opastaa. Tulit Porvooseen ja kutsuit kotiisi ja mökillesi. Sitten pikku kaljoissa sanoin että ei sinulla ole mitään annettavaa ja olet heikko kuvaaja. Sen koommin olet räksyttänyt minulle, ei mun lahjat ole mihinkään kadonnut. Ehkä sun ego ei vain kestä totuutta että olen monta kertaluokkaa parempi kuin sinä. Jos sinua lohduttaa, niin voin sanoa että olen aika lailla lopettanut kuvaamisen, enkä siten ole suuri uhka lahjattomuudellesi.
[quote="Herra iso herra" post_id=850234 time=1499002997 user_id=1467] Miten muuten tässä on näin päässyt käymään Kapa. Muutama vuosi sitten sanoit että olen Suomen lahjakkain kuvaaja ja halusit opastaa. Tulit Porvooseen ja kutsuit kotiisi ja mökillesi. Sitten pikku kaljoissa sanoin että ei sinulla ole mitään annettavaa ja olet heikko kuvaaja. Sen koommin olet räksyttänyt minulle, ei mun lahjat ole mihinkään kadonnut. Ehkä sun ego ei vain kestä totuutta että olen monta kertaluokkaa parempi kuin sinä. Jos sinua lohduttaa, niin voin sanoa että olen aika lailla lopettanut kuvaamisen, enkä siten ole suuri uhka lahjattomuudellesi. En ole koskaan sanonut, että olet Suomen lahjakkain kuvaaja. Kapa [/quote]
YLE: "Suorien ulkomaisten investointien määrä Suomeen kasvoi edelleen viime vuonna... Suomi oli Pohjoismaiden suosituin suorien ulkomaisten investointien kohdemaa... Maamme kilpailukyky on parantunut yrityksille edullisten vero- ja palkkaratkaisujen myötä. Lisäksi osaava, korkeasti koulutettu työvoima on houkutellut investointeja Suomeen myös muita Pohjoismaita matalamman palkkatasomme myötä,.."