Vai No mutta ne kuvat? Kai nyt taidekoulun käynneellä niitä on? Vai onko opisto ja korkeakoulu jäänyt väliin? Mikä muuten on taidekoulu?
Vai onko kuitenkin niin, että takarivissä istuva gootin näköinen heppu, jolla on mustaksi maalatut kynnet, onkin se yksilöllinen nero. Vaikka niitä on joka luokassa tietään parhaiten mikä on taidetta?
[quote="Herra iso herra" post_id=850164 time=1498934116 user_id=1467] Vai onko kuitenkin niin, että takarivissä istuva gootin näköinen heppu, jolla on mustaksi maalatut kynnet, onkin se yksilöllinen nero. Vaikka niitä on joka luokassa tietään parhaiten mikä on taidetta? [/quote] Olen ensisijaisesti kokemuksen kautta oppinut, että ihmisen vaatetuksen (tai laajemmin ulkoisen habituksen) perusteella ei kannata muodostaa ennakkokäsitystä ihmisen älystä, mausta, harrastuksista tai yleissivistyksestä. Parempi yrittää olla vastaanottavainen, kuunnella, antaa toiselle tilaa ja arvoa.
[quote="Herra iso herra" post_id=850172 time=1498935515 user_id=1467] Aivan sama, mutta oli pakko avautua ihmis jätteelle. [/quote] Huh huh. Jotta tällaista meininkiä tällä kertaa.
Olis muuten siistii, että kebax myöntäisi että tää oli vaan 7v kestävä läppä. Heittäis jonkun fiksun jutun ja panis pari siistii oikeesti hyvää kuvaa peliin? Toki mä kysyisin että onko kaikki ok, ja oliko vaikeetta esittää idioottia 7v ja panna paskoja kuvia. Rispektit noin pitkästä vedätyksestä!!!!
Taideoppilaitoksiksi yleisesti sanotaan niitä joissa opiskella erilaisia taidealoja, esimerkiksi muotoilua, kuvataiteita, valokuvausta. Itse opiskelin muotoilua ammattikorkeakoulussa, jonka jälkeen olen tehnyt sitä työkseni. Ihan yritysten maksamalla palkalla, en apurahoilla. Ei ole mustaa tukkaa, kynnet olen maalannut joskus tyttären kanssa. Istuin takarivissä kyllä useimmiten. Olitko itse eturivissä?
Toisaalta kun katsoin tuuri tv-sarjaa, tuli mieleen että kyllä on vitusti vähä-älyisiä ihmisiä, niin voi ollakkin että Kebax on oikea ihminen ja vaan ei osaa kuvata paskaakaan ja luulee että noi hirvittävät räpsyt on ok ja tosi dorgat jutut kuulostaa jonkun mielestä täyspäiseltä. Niin en ole varma voiko mitenkään auttaa??
Vaihda nyt ees toi avatar johonkin täys järkisen näköiseen. Tommonen päin persettä valaistu hamsteri ei tuo uskottavuutta. Näyttää lähinnä joltain kylähullutta.
Ok voi toki olla että tää ei ole vitsi ja toi biojäte on oikea ihminen, siinä tapauksessa sori, vitsi vitsi ja hymiö