Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

The Uneasy Streets of Porvoo

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana pikkuteemu, 24 Heinäkuu 2010.

1. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36
    Vs: The Uneasy Streets of Porvoo

On erilainen hääkuva. Mä odotan että tuo kukkapuska lähtee liikkeelle ja osuu rystylyönnillä taskubiljardia pelaavan sulhon kaljuun ;D

2. Vs: The Uneasy Streets of Porvoo

joo. tästä taisi tulla liian hyvä.

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Oho, värikuva pikkuteemulta. Hieno tilannekuva, tosiaan tilanne näyttää siltä kuten Ansela tuossa kertoili.

4. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Ei, kuvahan on oikein hieno. Taiteellisen erilainen hääkuva. Mukavan jännitteinen ja teknisesti onnistunut. Harvoin nähty hääkuva, jossa on myös sellaisia valokuvauksellisia tekijöitä, jotka eivät ole uusimman muodin kopiointia.

...Ihmisten suhdetta kuvaan häirinnee sen omituinen Porvoo-viittaus, ja sivistyneet ihmiset ovat varovaisia puuttumaan kahdenvälisiin tappeluihin...

5. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Mulla oli mielikuvituksessani lähinnä saunavihdan oloinen hellivä läpsäisy.

6. Vs: The Uneasy Streets of Porvoo

Porvoossa on sellainen "vanha kaupunginosa", en nyt muista sen tarkemmin mikä paikka. Kuvat on siellä otettu auringonlaskun jälkeen (aikataulutusten takia tietenkin).
    Tiedostan kyllä että olen persoonaltani tietynlainen ja siteeraan serkkuani: "ainahan sitä porukkaan pitää yksi kusipää mahtua" ,)
    Kiitos kommentista.

7. Vs: The Uneasy Streets of Porvoo

mustavalkokäännöksessä tuo ruusupuska todella muuttuu saunavihdaksi ,)