***MYYTY*** Myynnissä zeissin huippu valovoimainen potrettilasi. Ulkoisesti ja linssipinnoilta täysin uuden veroinen! (oikeasti) Mukaan myös canon eos-adapteri. Kuvia ei valitettavasti ole saatavilla sillä kamera on tällähetkellä JAS-tekniikalla. edit: hintapyynti kohdilleen.. tuollahan saa ehkä käytettynä canonin 85/1.8 muovirimpulan. Bokeh tässä aivan toista luokkaa. HP: 350e+pk/nouto
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter Mikä on ko vehjeksen oma alkuperäinen bajonetti? vai onko se m42-lasi?
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter En ole nyt kotosalla, mutta jos oikein muistan niin C/Y bajonetti.
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter Silläkin uhalla, että puhun mitä sattuu, niin epäilisin tuon olevan Rollei-bajonetilla. Ainakin minulle uutta tietoa oli tuollainen adapteri, mutta pienen googlailun jälkeen niitä näyttäisi olevan. Niin, ja jonkin verran tuo kiinnostaa. Missä päin sijaitsee? jani
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter Siksi kysyinkin, kun epäilin minäkin sen olevan Rollein bajonetilla. Jos on Rollei, niin olen kiinnostunut. Eli vahvistatko sen olevan C/Y vai Rollei?
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter Tarkoitus ei ole "sotkeutua", mutta HTF:t ovat aina Rolleita. Eli eri bajonetilla ja pinnoitteella, kuin Contaxiin tehdyt Zeissit. Sovitteesta ei ole harmainta hajua, ehkä löytyy....
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter Ne lähteet mitä minä olen nähnyt sanovat kyllä että HFT ja T* olisivat sama asia.... HFT olisi vain Rollein tekemien objektiivien Zeissilta lisensoidun pinnoituksen nimi... tosin asiasta ei ole varmaa tietoa, mutta suorituskyvyltään ja ulkonäöltään ne ovat kuulemma niin samat että... Zeiss ei tietääkseni tehnyt HFT pinnoitteisia objektiiveja kuin QBM II bajonetista eteenpäin aina IV:hen saakka.... eli jos se on HFT, niin se on mitä suurimmalla todennäköisyydella Rolleiflexiin tehty putki.
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter Jep jep, eipä voi aina kaikkea muistaa ulkoa eli rollein bajonetillahan tuo oli. Tosiaan oli, sillä se on jo matkalla uudella omistajalla. Kiitoksia kaikille kiinnostuneille!
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter Sattuisiko täällä kukaan tietää tämän Rollei bajonetin ns. runkopaksuutta? Ihan vaan uteliaisuuttani kysyn.
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter Tässä tuosta pinnoitteesta: How do Zeiss T* and Rollei HFT compare?
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter Pahkeinen, olisi kelvannut minullekin, jos olisi tuo Rollei juttu vahvistunut aiemmin. :-(
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter Mullahan oli vastaava kaupan tuossa tovi sitten.. Mutta joo, ei ole tarkoitus vääntää veistä haavassa
Vs: M: Carl Zeiss f1.4/85mm Planar rollei hft &C/eos adapter Pitäisi sitten ottaa silmä käteen ja katsoa, kun en sattunut huomaamaan... ;-)