Vs: Pssst... tänne! Otsikon viittaama idea jää näin laajassa kuvassa vähän valjuksi (tuo viittilöivä metalliukko ei nouse kovin paljon esille), mutta on tämä muuten symppis kuva. Musta mummo asettuu hyvin valkoista autoa vasten.
Vs: Pssst... tänne! Odotin kyllä, ja olin valmiina ottamaan toisenkin ruudun, mutta mummo liukeni heti pakun ja liikennemerkkitolpan välistä kadun ylitse turvaan.
Vs: Pssst... tänne! Mummeli taiutaa tässä olla kuitenkin enemmän taustaa kuin kohde? Ihan hauska kuva, mutta ei haittaisi vaikka olisi visuaalisesti vahvempi.
Vs: Pssst... tänne! Etkä lukenut kenin komenttia tuossa edellä? Jotenkin olen ollut huomaavinan että sinulla on ollut tarve olla eri mieltä kanssani, se on toki oikeutesi;-)
Vs: Pssst... tänne! Olen Sirenin kanssa samaa mieltä, sillä silloin mummeli ja vihjailija sopisivat samaan tarinaan, Pssst...mummeli, tänne! Yllättävä formaatti johon en oikein osaa vielä asennoitua, vielä ei ole mieleen, sopisi maisemiin paremmin, ja niitähän erämaa kuvaajaltamme kyllä löytyy.