Vs: Viulistityttö Myönnän, että tuollainen lausahdus on inhottava ja hyökkäävä, mutta jos se on rehellinen oma käsitys, niin sitten se on...eikös? Oman mielipiteen kertomisessa ei pitäisi olla mitään rajoitteita, vai pitäisikö?
Vs: Viulistityttö Kamala. (Älkää puhuko paskoo. Sanokaa vaan mitä ajattelette kuvasta (KL-yhteydessä)) edit. Jos Jukkis kaipaat analysointia miksi kuva on kamala, ilmoita.
Vs: Viulistityttö Ei periaatteessa mutta kuitenkin yksi rajoite on. Sitä sanotaan itsekontrolliksi. Jotkut voisivat kutsua sitä myös hyviksi tavoiksi. Toisilla sitä on vaihtelevissa määrin, toisilla ei.
Vs: Viulistityttö Ihmettelen miksi takerruit tähän. Jukkis saa mitä tilaa, ei ansaitse ainakaan minulta asiallisempaa käytöstä. Toiset vaan saa käyttäytyä miten haluaa ja toiset sitten eivät, mielestäsikö?
Vs: Viulistityttö Olet siis kostoretkellä? Siksikö, kun sanon joskus poikkitelaisen sanan joihinkin kuviisi, joita suurin osa kehuu? Ihmeellistä käyttäytymistä. T Jukka
Vs: Viulistityttö Olen herännyt jo aikaisin, käynyt tunnin juoksulenkin, pelannut pari tuntia lasteni kanssa pelejä, tehnyt junarataa, ollut lasteni kanssa 2 h konsertissa (hyvin jaksoivat olla 2 h paikoillaan) jossa oli vierailijoina Nastolan viulistiryhmiä, tehnyt tomaattikeittoa jne. Joten olen kyllä hereillä. Nukuin edellisen yön erittäin hyvin. Olen siis hereillä. T Jukka
Vs: Viulistityttö Olen tavannut teidät molemmat. Mukavia tolkun kavereita olette mielestäni, tulisitte varmasti juttuun keskenänne livenä. En ymmärrä tätä...
Vs: Viulistityttö Juuri niin. Sanoinkin jossain ketjussa, että ei ihmisistä oikeata käsitystä täällä netissä saa. Kasvokkain ja puhelimessakin ihan erilaisia ollaan. T Jukka
Vs: Viulistityttö Rehellisyys on ihan liian yliarvostettua, sen nimissä koetaan, että voidaan sanoa mitä tahansa, koska nyt ollaan niin helvetin rehellisiä. Hienotunteisuus ei ole keneltäkään pois.
Vs: Viulistityttö Kaikkia joskus. Tämä itseäni varten ryhmittely on se lähtökohta millä mielellä suhtaudun asiaan. Mutta erikoiset,joita en oikein tajua ovat mehevin ryhmä ... kun yrittää ymmärtää miksi? miten? mitä? niissä on monesti se ahaa! jos tajuaa tai voi käsittää sen fiiliksen. Noissa omanoloisissa muiden kommentit ovat tärkeämpiä. Mutta kai se naurettava piirre mulla on että vähiten tai ilkeimmin kommentoituihin löydän kyllä sen sanan millä saattaisi päästä eteenpäin.... se mulle on annettava anteeksi siksi, että mulla on noita lapsia - joista yksi luovalla alalla kokonaan ja toinen osittain ja miehen täytyy ne kirjoituksensa saada deadlineen mennessä hiottua... siitä tulee ikäänkuin toinen luonto siitä sparraamisesta.