Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Viulistityttö

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 12 Huhtikuu 2013.

1. nomad

nomad Well-Known Member

10 349
    167
    63
    Vs: Viulistityttö

Ihan hyvää toimintaa, ei siinä mitään.

2. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Mitäs eroa on räpsyllä ja paskalla, tällä foorumilla?

3. markku55

markku55 Active Member

Myönnän, että tuollainen lausahdus on inhottava ja hyökkäävä, mutta jos se on rehellinen oma käsitys, niin sitten se on...eikös?
    Oman mielipiteen kertomisessa ei pitäisi olla mitään rajoitteita, vai pitäisikö?

4. Vs: Viulistityttö

Jaa-a melkosta :)
    Kesälomille lomps...

5. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Kamala.

(Älkää puhuko paskoo. Sanokaa vaan mitä ajattelette kuvasta (KL-yhteydessä))

edit.  Jos Jukkis kaipaat analysointia miksi kuva on kamala, ilmoita.

6. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Ei periaatteessa mutta kuitenkin yksi rajoite on. Sitä sanotaan itsekontrolliksi. Jotkut voisivat kutsua sitä myös hyviksi tavoiksi. Toisilla sitä on vaihtelevissa määrin, toisilla ei.

7. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Ihmettelen miksi takerruit tähän.
    Jukkis saa mitä tilaa, ei ansaitse ainakaan minulta asiallisempaa käytöstä.
    Toiset vaan saa käyttäytyä miten haluaa ja toiset sitten eivät, mielestäsikö?

8. Vs: Viulistityttö

Mitä ryhmää kommentoit?

9. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

No se on kyllä tullut selväksi.

10. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Olet siis kostoretkellä?
    Siksikö, kun sanon joskus poikkitelaisen sanan joihinkin kuviisi, joita suurin osa kehuu?
    Ihmeellistä käyttäytymistä.
    T Jukka

11. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38

Hei hei Kukkis herää jo?

12. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Olen herännyt jo aikaisin, käynyt tunnin juoksulenkin, pelannut pari tuntia lasteni kanssa pelejä, tehnyt junarataa, ollut lasteni kanssa 2 h konsertissa (hyvin jaksoivat olla 2 h paikoillaan) jossa oli vierailijoina Nastolan viulistiryhmiä, tehnyt tomaattikeittoa jne. Joten olen kyllä hereillä. Nukuin edellisen yön erittäin hyvin.
    Olen siis hereillä.
    T Jukka

13. hannu523

hannu523 Well-Known Member

2 652
    579
    113

Olen tavannut teidät molemmat. Mukavia tolkun kavereita olette mielestäni, tulisitte varmasti juttuun keskenänne livenä. En ymmärrä tätä...

14. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Juuri niin. Sanoinkin jossain ketjussa, että ei ihmisistä oikeata käsitystä täällä netissä saa. Kasvokkain ja puhelimessakin ihan erilaisia ollaan.
    T Jukka

15. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 571
    6 546
    113

Rehellisyys on ihan liian yliarvostettua, sen nimissä koetaan, että voidaan sanoa mitä tahansa, koska nyt ollaan niin helvetin rehellisiä. Hienotunteisuus ei ole keneltäkään pois.

16. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Kaikkia joskus. Tämä itseäni varten ryhmittely on se lähtökohta millä mielellä suhtaudun asiaan. Mutta erikoiset,joita en oikein tajua ovat mehevin ryhmä ... kun yrittää ymmärtää miksi? miten? mitä? niissä on monesti se ahaa! jos tajuaa tai voi käsittää sen fiiliksen. Noissa omanoloisissa muiden kommentit ovat tärkeämpiä.
    Mutta kai se naurettava piirre mulla on että vähiten tai ilkeimmin kommentoituihin löydän kyllä sen sanan millä saattaisi päästä eteenpäin.... se mulle on annettava anteeksi siksi, että mulla on noita lapsia - joista yksi luovalla alalla kokonaan ja toinen osittain ja miehen täytyy ne kirjoituksensa saada deadlineen mennessä hiottua... siitä tulee ikäänkuin toinen luonto siitä sparraamisesta.