Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Talvista Vilnaa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jakki, 20 Lokakuu 2005.

1. Jakki

Jakki Member

115
    0
    16
    Eli tässä vähän talvista settiä Lietuvasta. Osa ihan vanhakaupunkikirkkoturistikuvia, osassa taas haettu ihan vuosikymmenten takaista neukkulamaista tunnelmaa. Kaikenlainen palaute erittäin toivottua!

[ klik klik ]

2. Mikäköhän siinä on, että osa Simple Viewerillä tehdyistä gallerioista näkyy ja osa ei? Tässa tapauksessa not so simple viewer ei toiminut.

3. Asiallinen setti. Mustavalkoset oli huomattavasti parempia kuin värilliset.

4. Ei näy mitään.

5. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Mulle näkyi ja pidin. En kaikista, mutta yleisesti.

6. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Olikos se mäcci hyvä kone?
    ;~)

Ei maar, mäccihän se kiinnostaisi kaikkia jos se olisi halvempi.

Mulla on XP ja Firefox ja galleria toimi mainiosti. Kuvakavalkadista kannattaisi jättää heikommat otokset pois niin kokonaisvaikutelma jäisi vahvemmaksi.

7. ili

ili

19
    0
    0
    Tätä olen itsekin päivitellyt viimeaikoina. Osalla ei vaan suostu näkyy simppeli galleriat. Macromedian sivuilla näkyy että on flash player asennettu mut silti osalla sivuista ilmoitus että tarvitset flash playerin. Ei pelitä kunnolla...

8. Mulla näkyi kaikki ihan hyvin. Galleria on muutenkin eli kuviensa puolesta ookoo - eli en siis langennut loveen mihinkään erityiseen kuvaan, mut aivan laatuisa setti yleensäottaen.

9. Musta tuntuu että vika on flashissa, ja macitkin ne vaan halpenee. ;))

Jokin versio galleriasoftasta ei taida tukea vielä Flash 8:ää...

10. pleppanen

pleppanen Active Member

1 534
    0
    36
    Njet, tavaritsh.
    Kyllä se toimii Flash kasilla - siinä se vika ei ole.

11. Jakki

Jakki Member

115
    0
    16
    Kiitoksia kaikille. Mä käytän Tulikettua ja mulla ainakin toimii ihan hyvin nuo Simplevjyyvorit. Ei hajuakaan missä mättää jos muilla ei näy...

Voisitko poimia tuolta vaikka muutaman huonoimman/heikon otoksen? Tuo karsiminen ja valitseminen kun on usein todella vaikeaa, ja olisin kovin kiitollinen jos viitsisitte hieman auttaa. Itse kun on joillekin kuville vaan niin "sokea".