Rakentamiseen meni 15min jeesusteippi. Pitää kyllä rakentaa alumiini yms. kisko että saa jalustaa koko roskan. Kustanukset. Kangas 50e kotelo 3,90 ja folio 80e= alle 5e Alumiini latta ja ruuvit muutama egee.
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min No, näytäs sit kuvei joissa also starring, kanssa/ilman. En voi välttyä huomioimasta kolmannen infokuvan laatua ;-]
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min Muistapa ottaa samalla kuvia boxin edestä, että näkee miten valo jakautuu. Ja kerro toki samantien montako aukkoa virityksesi syö. Mitenkäs ne nuo Nikonin salamat, joko niissä on suoraan radiotriggerit vai tuleeko boksista tehokas laukeamisen estäjä?
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min Joo joo tarkensi väärin tuon boxin, jos se siitä huolimatta ei käy selväksi niin.. Aukon enemmän boxista näissä ja ttl- tila hoitaa tehot, ei mitään hajua muta vie tehoa, mutta veikaisin +1-2aukkoa? Tässä pari testi kuvaa. Mitä helvettiä täälä kitistään kun, ilmaiseksi saate idea? Pienempi boxi kuin tämä maksaa varsutamossa 130e, jotta...
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min Kuvan mukaan optisen kennon silmä jää boksin ulkopuolelle, joten boxi ei juuri estä laukeamista. Edes salaman, siis.
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min Tällä alueella annetaan ilmaiseksi kuvia nähtäväksi. Valokuvausvälineistä keskustelu kuuluu muualle.
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min Anteeksi Vuori, oli olettettavaa että teknikon sielusi kärsi, millä korvaan tämän tuskan?
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min No Jari, kumpaa tässä esittelet, kuvia vai soft boxiasi? Ja mitä tuosta ideasta, meinaatko, ettei kukaan muu ole ennen noita osannut itse tehdä?
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min Jaa no mikä suo vaivaa? Ystävällisesti jaan tietoa miten tehdä 5% normaali boxin hinasta toimiva tee se itse juttu ja saat näppylöitä siitä. Tilittelet tyhjän päiväsyyksiä, asiasta mistä sulla ei varmasti ole minkään tason tietoa.
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min Tämä alkaa saada kasaan legendan tivoliaspekteja! ;-D Lihapiirakkalaatikko-sofbox, josta kellään ei voi kertakaikkiaan ola mitään minkään tason tietoa. Aika hyvä, varsinkin kun ottaa huomioon että netissä on taatusti 590 eri keskustelua ihan samoista jutuista, eikä ole muuten täälläkään ensimmäinen, tai no, ehkä se olikin vkn, jossa näistä jauhettiin pitkään, toki asiallisemmin ja asiantuntevammin, siis ilman huumorintajua ;-} ...vai uusi idea! Ei hitto, tää naurattaa varmaan vielä lauantainakin, pitäisiköhän pistää tuosta patenttihakemus ;-D
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min Onko tämä siis aivan tosissaan esitetty uutena ideana? Vitsi, herja? Lisää uusia ideoita: Kätevän lähikuvaus -objektiivin saa, kun laittaa suurennuslasin objektiivin eteen. Vastavalosuojaa saa kätevästi pidennettyä mustalla kartonkitötteröllä. Filmi säilyy pidempään, kun sitä säilyttää kylmässä..................
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min No voi voi kun taas joillain puristaa, onhan noita banaanilaatikko/leivin paperi virityksiä ym. vastaavia ollut netissä miljoonia. Mutta taas on napa ja luulo että on ainut netissä painaa päälle? Aivan varmasti täälläkin on uusia harrastajia, jotka ei ole kuullutkaan moisesta löytyy, jotta siis ihan vakavissani, hyvää tarkoitaen esittelin idean miten itse tämän toteutin. Nyyh...
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min Tämä napoleon-tragikomiikka ei kyllä tosiaankaan koskaan vanhene...
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min Mun mielestä on ihan sympaattista näyttää kokemattomille miten softbox valmistetaan...
Vs: Tee se itse softbox 5e ja 15min Noista mallikuvista ei kyllä voi sanoa oikein yhtään mitään softboxin toiminnasta (tai sen toimimattomuudesta). Siis noi kaks naamakuvaa tossa myöhemmin esiteltynä. Jotkut paremmat otokset olis ehkä selvittänyt asiaan vihkiytymättömällekin, että mistä oikein on kyse - tästähän tässä oli kuitenkin osittain(?) kyse?