Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

vellu

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana kattimat, 4 Huhtikuu 2009.

velluvellu

1. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113
    Vs: vellu

Nyt täytyy kyllä sanoa ettei tommonen mukakohtalokas reppanafiilistelyposeeraus tenhoa, ei niin pätkääkään.

Ei tässä ole nyt "SITÄ", pätkääkään.

Jos toi kundi olis joku hiton hyvä kaiffari vaikka samasta opinahjosta kuin mä,
    niin voishan tää jotain tunteita herättää... huuNous ?

Mut nyt ei edes niitä ... mitänenytolikaan ... ainiin: "ajatuksia", ei juuri tän enempää niitä "ajatuksiakaan" pollaan räjähdä - kuin jo armollisesti luettelin(kin).

Voi ei - kun on ilkeä olo...

Olen pahoillani ja pyydänkin: Anteeksi
    - Erska

triljoonasti anteeksi :(

2. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Samansuuntaisia tuntemuksia mulla näistä kuvista (nää "studio"potretit). Varsinkin tällä tavalla yksittäisenä kuvana tulee vähän tyhjä fiilis, kun kuva sinänsä ja sen toteutus on simppeli ja jäljelle jää lähinnä henkilö (jota ei tunne tai josta ei paljoa mitään tiedä).

Tiedän kyllä että näillä varmaan yritetään jotain tuoda esille henkilöstä, jota kuvataan, mutta se jokin ei ehkä ihan vaan frendeistä aukea tällä tavalla muille kovin helposti. Paremmin varmasti toimisi ihan arkinen potretti jossakin miljöössä, joka antaisi lisää ajateltavaa tyypistä. Nyt kun näissä lähinnä on vain naama ja joku keksitty ilme, niin ei oikein tiedä mitä tästä pitäisi irti repiä.

3. Vs: vellu

meikä lämpee näille! staattisen yksinkertasia ja konstailemattomia tunne kuvia!

4. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Sä tykkäätkin irc...

5. Vs: vellu

=D
    est:eikö irc galleria o just se visuaalisesti kauniiden kuvien mekka ? vai oonko iha väräässä :D

6. Est

Est Well-Known Member

17 952
    2 082
    113

Morjens, maakrapu !

En koskaan ole katsonut sen sisältöä, vilpittömästi -en. Ikinä.

Joten ?

Jotain irlantilaista ja vihreätä ?
    (Vihreätä kyllä rakastan, värinä. Toivon Väri. Vapaassa Taidekoulussa paskat pedakokkelit väittivät ettei vihreä ole edes väri ja sillä ei saisi juurikaan maalailla, tauluja. Tosi "vapaa taidekoulu"! Skeidamesta, muutenkin
    Ei minua varten. Pidän liiaksi muodoista ja Vapaudesta !)
    Kovia tappelemaan, irlantilaiset. Morfar oli skönäri, purjebotskeilla. Vain irkut pärjäs sille, fragaamisessa kuulema. Ja joku espanjalainen ... Kerran ... lyhyen aikaa... Kunnes...

- Est

7. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Vellu voisi pysyä erossa leipäveitsistä. Sen sijaan paidan No nono, no nono -tekstist on varmaan Lady Daystä.