Jee heti piti mennä tuhlaamaan, aika vekkuli lelu tuo M8, sopii mun näppeihin ja ihan asiallista MV kuvaa tarjoaa.
Vs: Kiva lelu vanhukselle ja saada kaikenmaailman kenno ja suljinhuolia kaupanpäälle. Tää on just kiva, no worries ja cobran nahkaa päälle...Käytän tätä vain MV kuviin, Värishotit tulee vanhalla Nikon D2Xs ruppanalla ja Hasselin CFV perällä jonka ostin taas takaisin. Raha polttaa käsissä...
Vs: Kiva lelu vanhukselle Onko eläke/taiteilija raha niin suuri, että hukut sen paljouteen.. Jos niin laitan tilinumeroni, niin voin osan ottaa vastaan, jos tilisi meinaa mennä yli rahan paljoudesta..
Vs: Kiva lelu vanhukselle Puoli vuotta takautuvasti, Kovasen roposet ja alkuperäinen vanhuus/yrittäjäeläke siihen pottiin mukaan, ei tartte enää kipristellä... Kyllä mun taidoilla sen sa kulumaan, eikun yksi turborellu taas alle ja kesällä ahvenistolle ja taas katon kautta 160 km vauhdissa ympäri. Tarttee katsoa että kiepauttaa pelkääjän puolelle, muuten saattaa tulla ahdasta...
Vs: Kiva lelu vanhukselle Timppa on hyvä jätkä, mun pomo Finnsevenisä 60 luvun lopulla... "Still going strong"
Vs: Kiva lelu vanhukselle Hyvä että investoit kuvauskalustoon. On toivoa nähdä jotain onnistuneita otoksia. Autourheilusta ei jää jälkipolville mitään. Epäonnistuneista ajolinjan valinnoista aiheutuneita Rellun raatoja ja kumin käryä.
Vs: Kiva lelu vanhukselle Et ole sisäistänyt "Track days" harrastuksen syvintä olemusta: kaikki sitä harrastavat osaavat kyllä ajolinjat, Pointti on että mennään oman auton ja omien taitojen "limitille" joka on 100-120% tavallisen autoilijan taitojen yläpuolella. Se että Rellu meni katon kautta 160 km/h vauhdissa ympäri oli seurausta jarrunesteiden kiehumisesta. Kun mennään "limitillä" , tehokas (260hp) etuvetoinen kääntyy vain kun painetaan jarrua, ( nokka tippuu rataan) ja painetaan kaasua samaan aikaan. se estää sekä vetävien pyörien sutimisen että korjaa aliohjautuvuuden. Kun jarruja ei yhtäkkiä ole, jarruina toimii rengasvalli, rengasvallin yli taas mennään vain katon kautta... En suosittele "amatööreille"... Korjauskin on tiedossa:Brembon 4 mäntäiset jarrut ja jäähdytetyt jarrulevyt ( hinta noin 1200 euroa) Kumin käryäkään ei osaavan kuskin ajossa synny, sutiminen on hukattua energiaa, se täytyy saada siirrettyä auton liikkumiseen, ei "brassailuun".
Vs: Kiva lelu vanhukselle JW: jarrunesteeksi Motul RBF, kestää 340-350c. Vaihdetaan joka kausi uudet. Jos tämä ei riitä sitten on mietittävä muita keinoja. Yhtään kertaa ei menetetty jarruja vaikka sitä sattui kisakumppaneille. Perus nesteet kestää jotain 250c ja talven aikan kondensoitunut kosteus jarrusyltyssä laskee sitä nopeasti. Terv nimim." 8 kesää radalle mekatsuna"
Vs: Kiva lelu vanhukselle Juupa juu, tiedossa on NYT, ei sitä ajattele ennenkuin kohdalle sattuu. Muita olennaisia juttuja, joita ei tule ajatelleeksi on Öljynkierron huohottimen puhdistaminen kaikesta talven aikana kertyneestä valkoisesta vaahdosta. ( ellei tee, tulee kaikki öljyt pihalle) Turbon kunnon tsekkaaminen sormin pyörittämällä: ellei pyöri herkästi, on öljyt jumittuneet ja siivet palavat huonoon kuntoon jne... Kivaa tuo räppäys, tulee mekattua samalla ...
Vs: Kiva lelu vanhukselle Niin, olis pitäny panna otsikoksi: vanhuksen kivat lelut: Kamerat, fonit ja autot. Onneksi ei tartte enää vitsailla naisista...
Vs: Kiva lelu vanhukselle Jos vaikka valokuvista välillä: Ihan kivaa jälkeä tuo tekee, varmaan pärjää canuunoille ja Nikoneille...
Vs: Kiva lelu vanhukselle Nyt on kamerat ja autot käsitelty, laitetaas vielä fonikuva niin pyhä kolmiyhteys on kunnossa tältä erää.
Vs: Kiva lelu vanhukselle Juu, 126kg:stä nykyiseen 87:ään, Löin Kovasen bossin kanssa vetoa että satku sille joka on ekaksi 85 kg:ssä, taitaa hävitä jamppa kun on vielä yli 100... Jotkut frendit kysyy että oletko sairas tai mikä on syy laihtumiseen. Kundeille kehtaa sanoa sen varsinaisen syyn: Tyttöystävä sanoi muutama vuosi sitten että " Ethän sä nää kyrvänpäätä ton pömppövatsan takaa", Pani hiukka yrittämään. Sitten kun pääsin alkuun löin ton vedon...