Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Virallinen TreMafia-miittithreadi

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Helmeri, 22 Kesäkuu 2006.

1. Nonnih!! tyypillistä nokkua että oikeen lokkienkin kanssa......

2. snorre

snorre

31
    0
    0
  3. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
  4. ja taas oltiin vauhdissa! HAHA

Matti kävi aamulla torillakin poikkeamass, kuvaamassa porkkanoita..

Myöhemmin illalla taasen rakenteli salamavaloja keskustorilla

Loput kuvat -> http://helmeri.kapsi.fi/2006_06_28/

5. Tästä teidän mallista mallista nää värikuvat toimii loistavasti, melkein paremmin kuin mv. Lämpimiä kuvia.

6. Tosi kuin vesi!! Minäkin olen päässyt harjoittelemaan värivalokuvausta - eli siis hyväksikäyttämään tuota tänään syntymäpäiväänsä viettävää mallia siihen yhteen hakemukseen josta olen puhunut, johon tarvitaan värikuvia :( . Aiheena lehtikuva -->

EDIT; ...hmmm... no on siinä ainakin lehtiä, mutta se itse juttu puuttuu vielä :/

7. juup1

juup1

29
    0
    0
    Tuli vaan mieleen näitä kuvia katsellessa että mitä te oikein kuvaatte siellä baarissa noilla pitkillä putkillanne vai ovatko ne mukana vain hätävarjelun liioitteluna..

Muuten näyttää meno sen verran viihdyttävältä että täytynee joskus tuppautua mukaan kun viestieni määrä hipoo kohtuullisia, olen saanut kiihtyneet keskustelut jonkun kanssa aikaiseksi, ja aloittanut vähintään yhden digi vs. filmi topicin ;)

8. Aika vähän me baareissa käydään, eikä kaikilla ole pitkiä putkia millä sNiiiikkailla :) ja mitä viestimääriin tai aloitettuihin keskusteluihin tulee, niin mä voin lainata ;D Sekaan vaan -->

9. Sakarik mistä oot tuon valkosen über hienon Canon kaulahihnan hommannu? Pakko saada tommonen!

10. Kallioniemen alelaarist.. euron kappale - jotain ikivanhoi hihnoi.

11. Golug

Golug

23
    0
    0
    mm. makkaransyöntiä sisältäneen miitin (29/06) muutamat kuvat

12. Jees. Siellä oltiin! Ohessa the pulupannaus

...lisää kuvia myöhemmin...

13. mafia kävi, tuli, ja voitti.

Tämäkin salaa telellä snaipattu, pari julkkista selin, kuvattuna KAUKAA!! UNBELIEVABLE! NYT VAIN KL.COM:ssa! ERIKOISPAINOS!