Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kennon puhdistusvälineet?

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Teemu Laine, 5 Huhtikuu 2005.

1. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Kertokaas mistä saisi noita pec padseja tilattua helpoiten sopiva satsi? Sain muutaman palan simos:lta eilen ja tuli testailtua apteekista saatavaa isopropyylialkoholia (muutama euro / kohtis kokoinen pullo) tuossa puhdistushommassa. Hienosti toimi, eli toi eclipse litku on aika turhaa tavaraa itselle.

Eli jos noita padeja sais suomesta, niin pistäkää jotain nettikaupan osoitetta tänne. Tai ulkomailtakin vois tietysti tilata, löytyiskö kimppatilaukseen halukkaita?

2. Mä lähden kimppaan mukaan jos joku on tilaamassa

3. Oon messissä. Kertokaas vaan, että mistä noita voi tilailla ja mitä sieltä jostian pitää tilailla, niin mä voin kyllä vinkauttaa VISAa.

4. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Hienoa hienoa, nyt vaan joku paikka mistä noita saisi tilattua. Simos ainakin tietää, mutta taitaa mies olla töissä tällä hetkellä.

5. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
  6. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Oho, pitäis varmaan tilata 100kpl noita pec padseja :p

Riittäis loppuelämäksi melkein :D

7. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Jos noita litkuja tilaa...niin ne taitaa tulla sitten maapostissa. Joten jonkinverran kestää.

8. Teemu Laine

4 725
    125
    63
    Joo varmaankin. Onneksi tosiaan litkut saa apteekista hommattua edulliseen hintaan. Metanolia kyselin myös lähiapteekistani, mutta sitä ei ilmeisesti saa myydä / eivät viitsi tilata.

9. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83
    Pitäs olla joku Dragster kiihdyttelijä tuttavapiirissä, niin ei ois puutetta metanolista ;)

10. JPu

JPu Well-Known Member

5 484
    225
    63
    Taitaa tarvita luvat KTM:stä, että saavat myydä. En tiedä muita oikein kuin lääkäreitä, että alkoholia saisivat ostaa..
    Pitäisi oikein nähdä vaivaa ja taistella tuollainen lupa.

Onnea muuten uusille sivuille!

11. Niko

Niko Active Member

869
    118
    43
    Ei näköjään tullut maapostissa. Viime perjantaina tilasin Micro-Tools Europesta Eclipseä, Pec-Padeja ja Sensor Wandin, tänään saapuivat jo !

Helppoa oli kennon putsaus noilla kamoilla, nyt piti ensimmäistä kertaa putsata kennoa vajaan kolmen kuukauden käytön jälkeen, onneksi ei homma ole tuon kummempi.

Niko

12. Noniin. Pistetäämpäs tätä asiaa eteenpäin. Ne ketkä nyt haluavat jotain kennonpuhdistusvehkeitä itselleen kimpassa tilailla, niin privaviestiä minulle. Pistän tilauksen ensiviikolla menemään; mulla on jotain shittiä kennolla ja haluan sen puhtaaksi ennen kuin kesän kovanluokan kuvaussessiot alkaa ;D