Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Vinkkejä digikameran ostoon - ensimmäiseni

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Digiface, 3 Syyskuu 2008.

  1. Jsaasta

    Jsaasta Ylläpidon jäsen

    1 711
    59
    48
    Vs: Vinkkejä digikameran ostoon - ensimmäiseni

    Vältä tuota Powershot sarjaa, syövät paristoja ihan sikana, mun A570IS lähtee taas JAS:lle huoltoon kun aina viikon syö noita paristoja niin enää ei lähde päälle tuoreillakaan paristoilla.. paristot/akut kestää alle 30 kuvaa ottaa.. Ixus malleissa ei ole tullut mitään vastaavaa esiin..
     
  2. nomad

    nomad Well-Known Member

    10 349
    167
    63
    Vs: Vinkkejä digikameran ostoon - ensimmäiseni

    Hauska ehkä - jos tykkää teknisestä harrastelusta.

    Minua vastaavassa Ixuksessa kiusaa lähinnä vain huono kuvanlaatu. Siihen nuo lisäjutut eivät vaikuta.
     
  3. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Vs: Vinkkejä digikameran ostoon - ensimmäiseni

    No eiköhän tuo ole aivan yksilövika, eikä kameran ominaisuus?

    Itsekkin tuossa vähän olen rupudigipokkaria mietiskellyt, Q:n mainitsema Fuji kiinnostaisi mutta taitaa olla sellainen ojopokkari, en kehtaisi kuvata sellaisella ;-) Noita (optisella)etsimellä varustettuja parinsadan hintaisa vertailen, mikähän olisi viimeisin suositus?
     
  4. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Vs: Vinkkejä digikameran ostoon - ensimmäiseni

    Nikon Coolpix P50? Kwanon voima-ammus A570IS? Häh?
    Eiks täällä ollutkaan asiantuntijoita?
     
  5. Vs: Vinkkejä digikameran ostoon - ensimmäiseni

    Mulla on yks P50, on muuten ihan ok kamera. Tuosta voisin kyllä luopua kun ei vaimo näytä tuota käyttävän. Ostettu kesä-heinäkuun vaihteessa.
     
  6. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Vs: Vinkkejä digikameran ostoon - ensimmäiseni

    Ihan mainio myyntiperuste!
    Paljonko tuosta pyydät?  Mitenkä muuten on, seuraako takuu tuotetta vai omistajaa? Kuinka tarkka tuo optinen etsin on peitoltaan?
     
  7. 4x5

    4x5

    1 986
    0
    0
    Vs: Vinkkejä digikameran ostoon - ensimmäiseni

    No niin, myös minusta on nyt tullut ylpeä rupudigipokkarin omistaja. Kovin on muovinen peli, muotoilusta tulee mieleen Toyota LandCruiser, mutta rupupokkari on tietysti jonkin verran pienempi. Väiskin lihatiskin vierestä tämä löytyi edullisesti, ja samalla sai ostettua jauhelihaa tarjouksesta.