Vs: Viikon kuva Kuvia on tällä viikolla kertynyt paljon.... Tampereella käytiin ja vieraina häissä . Tämän viikon haaste on kuvien käsittely... -noku!
Vs: Viikon kuva Mulla on ollut monipuolinen viikko ja kuvan valinta siksi vaikeaa. : Olisiko tilannnekuva, kunjäin jumiin ilmastointiputkien alle, kävin nyrkkeilyottelussa, Amin ja mä: onko hevosen hoitaminen, shetlanninponin varsa, mustat kanat vai ihana uusi koiramme (oikeesti pojalle) hienointa.' Voiton vie vielä nimetön uusi koira
Vs: Viikon kuva niin se viikko taas vierähti. Valitsen hiipuvan kesän aihepiiristä pujottelureitin alavirtaan.
Vs: Viikon kuva On nämä viikot vilkkaita! Koiraa en enää laita kun juuri oli, Kuopiossa kävin mutta kauneinta oli kai kun kävin testaamassa uuden kävelytien Savonlinnan rinnakkaisväylän paremmalla puolella = rannassa. Varsinaisesti ei vielä ole avattu mutta tuollahan kyllä lenkkeilijöitä jo on.
Vs: Viikon kuva Ny mä ejaksa setviä. alunperin oli tarkoitus valita niistä kuvista kun testasimme meidän lapset (sisko tutkii sellaista kun kuulolla/ kuulon tasapainoisuudella kätisyydellä ja taajuuksien kuulemisella on yhteys oppimiseen...) varsinkin niissä kätisyystesteissä oli hauskoja juttuja. No työpäivä vei mehut ja valitsin vaan kuvan. Sori.
Vs: Viikon kuva Puolen vuoden valokuvaukseen keskittymisen - NOT! - perusteella voisin hyvin luopua kamerasta. Tälläkään viikolla keskittymisestä ei voida puhua. No suklaakuppeja syntymäpäiville askarreltiin tyttären kanssa.
Vs: Viikon kuva Tämä sujuu mahdottoman huonosti tämä projekti. Ensimmäinen viikko kun en voi edes ajanpuutteeseen vedota. Kännykästä löytyi yritelmä
Vs: Viikon kuva Emmä viäkään ole saanut sitä valokuvauksen paloa irti näistä kauniista päivistä. (Mielenkiintoinen pettymys oli kuitenkin piirtynyt muistikortille: huomasin että tavattoman kauniista ruuasta ei välttämättä räpsäisemällä saa kovin kaunista kuvaa!) AAAAH! Mää unohdin kokonaan että tapahtui minulle jotain "merkittävää" ja kuvasin sen! Tämä -56 vuoden RollsRoyce seisoi kauppaan menessäni ja olipa se hieno! Nyt "vaihdan" siis kuvaa. sorisorisori...
Vs: Viikon kuva Oon unohtanu kehua tuota sivun ylimmäistä kuvaa. Siinä se tuijottaa aina kun aukasee tämän ja joka kerta mietin että hyvä kuva.
Vs: Viikon kuva Mullaon keskittyminen kuvien osalta mennyt tähän ainoaan projektiin, eli kelloon.. Tämä on siis tämän viikon kuva
Vs: Viikon kuva äärimmäisen harvoin minulla tuntuu olevan mahdollisuutta nimenomaan keskittyä jonkun kuvan ottamiseen, niinpä olen päättänyt kehittyä nopeudessa = siinä että oppisin nappaamaan oleellisen äkkiä. Tämän viikon kuvasta opin - lupaan oppia - että tässä "inspis" nimeämässäni oleellisempia olisivat olleet rutistellut värituubit joihin olisi kannattanut tarkentaa eikä siveltimiin. No tämä ei ollut aivan ainutkertainen tilanne,joten joskus vastaavanlainen onnistunee paremmin.
Vs: Viikon kuva Minulle tuli perversio pensseleihin ja maalitörtsiin kun kävin kaupasta ostamassa kersalle niitä. Olisin niin halunnut ostaa itselleni