Eilen emäsalosta. Aaltojen seassa havaittavissa myös ainakin yksi (1) surffari. Todellisuudessa heitä oli enemmänkin. Ilmeisesti 90-millisen objektiivin piirtoala ei aivan riitä tuohon 6x17:n alalle, tuntui vinjetoivan tuota reunoista sen verran runsaasti. Ajatuksia tästä? Toyo 4x5 6x17-panoraamaperällä. Panf+ 50. Edit: onpa tuo kuva kauhiannäköinen. Päivittelen illalla ehkä vähän laadukkaampaa.
Vs: Surf's up! Hieno kuva, hieno keli. Kyllä tossa piirtoympyrä näkyy riittävän, mutta noissa panoraamoissa tuppaa valonjako keskialueen ja reunojen osalta olla niin eri, että keskiöharmaa suotimella vaivasta pääsee eroon.
Vs: Surf's up! Jessus kun hieno! Minua vinjetointi ei haittaa yhtään, mielestäni jopa sopii tällaisille mv-panoramakuville.
Vs: Surf's up! mä jo kommentoinkin toisaalla. upea on eikä vinjetointi muakaan haittaa, lisää vaan dramatiikkaa.
Vs: Surf's up! Hieno, ajaton kuva. Tai sikäli ajallinen, että on jotenkin 'klassinen', positiivisesti. T Jukka
Vs: Surf's up! Komiat sävyt on ja tykkään jäljestä muutenkin, eikä itse kuvassakaan vikaa vaikka onkin vaan kiviä ja vettä lähinnä ;-). Kyllä tää näistä rantakivikuvista taitaa mennä aikas kärkeen, ei oo ihan sama tylsä yks iso rantakivi ja karkkivärit tai ylikontrastiset mv-sävyt vaan just tommonen klassisempi jälki, ni kyl mä tykkään.
Vs: Surf's up! Pienenä seinälle tuommoinen. Jos kuitenkin isona, niin pitäisi ainakin roskat poistaa. Klassiseen kuvaan ei mielestäni tuollainen määrä töhnää kuulu. kapa
Vs: Surf's up! Tuossa ylempänä itsekin huomion kuvan (heikkoja) laadullisia aspekteja. Koitan tehdä tästä vähän kliinimmän ja laadukkaamman version kunhan aika sallii. Nyt palo näyttää tämä kuva vei kyseisten laatuelementtien edelle. Kiitos huomiosta.