Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Surf's up!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Valkoinen Vitja, 28 Syyskuu 2009.

Eilen emäsalosta. Aaltojen seassa havaittavissa myös ainakin yksi (1) surffari. Todellisuudessa heitä oli enemmänkin.
    Ilmeisesti 90-millisen objektiivin piirtoala ei aivan riitä tuohon 6x17:n alalle, tuntui vinjetoivan tuota reunoista sen verran runsaasti. Ajatuksia tästä?

Toyo 4x5 6x17-panoraamaperällä. Panf+ 50.
    Edit: onpa tuo kuva kauhiannäköinen. Päivittelen illalla ehkä vähän laadukkaampaa.

1. timppis

timppis Well-Known Member

1 905
    213
    63
    Vs: Surf's up!

Hieno kuva, hieno keli. Kyllä tossa piirtoympyrä näkyy riittävän, mutta noissa panoraamoissa tuppaa valonjako keskialueen ja reunojen osalta olla niin eri, että keskiöharmaa suotimella vaivasta pääsee eroon.

2. Keni

Keni Well-Known Member

6 384
    1 764
    113

Jessus kun hieno! Minua vinjetointi ei haittaa yhtään, mielestäni jopa sopii tällaisille mv-panoramakuville.

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

mä jo kommentoinkin toisaalla. upea on eikä vinjetointi muakaan haittaa, lisää vaan dramatiikkaa.

4. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Hieno, ajaton kuva.
    Tai sikäli ajallinen, että on jotenkin 'klassinen', positiivisesti.
    T Jukka

5. Frank

Frank Active Member

7 250
    1
    38

Komiat sävyt on ja tykkään jäljestä muutenkin, eikä itse kuvassakaan vikaa vaikka onkin vaan kiviä ja vettä lähinnä ;-). Kyllä tää näistä rantakivikuvista taitaa mennä aikas kärkeen, ei oo ihan sama tylsä yks iso rantakivi ja karkkivärit tai ylikontrastiset mv-sävyt vaan just tommonen klassisempi jälki, ni kyl mä tykkään.

6. Juan

Juan Member

510
    0
    16

On kyllä hieno!

7. Vs: Surf's up!

Herkkua, nam.

8. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

On todella upea, isona seinälle vaan.

9. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Pienenä seinälle tuommoinen. Jos kuitenkin isona, niin pitäisi ainakin roskat poistaa.
    Klassiseen kuvaan ei mielestäni tuollainen määrä töhnää kuulu.

kapa

10. Vs: Surf's up!

Tuossa ylempänä itsekin huomion kuvan (heikkoja) laadullisia aspekteja. Koitan tehdä tästä vähän kliinimmän ja laadukkaamman version kunhan aika sallii. Nyt palo näyttää tämä kuva vei kyseisten laatuelementtien edelle.

Kiitos huomiosta.