Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Syksy

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana timppis, 6 Maaliskuu 2009.

1. timppis

timppis Well-Known Member

1 905
    213
    63
    Annoin toistamiseen scannerin lukea tietoja saman filmin sisällöstä. Kuvasta aistin helposti sen fiiliksen mikä tyynellä lammella syksyllä vallitsi. Valotin koko reissulla kaksi 4x5" laakaa mikä ei tuntunut ollenkaan vähältä.

2. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48
    Vs: Syksy

Bueno.

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36

Timppisihqukarkkia. Syvyys puuttuu jotenki, ku ei oo syväterävyydellä yhtään leikitty. Tai sit mun silmät ei vaan enää nää. Hassusti nousee vasta yläreuna kauemmas.

ps. ai niin, pahoittelut karkkikehuista/haukuista, näyttö on karkimpi kuin pitäis olla.

4. Markus Hautaniemi

Markus Hautaniemi Active Member

1 265
    0
    36

Hieno kuva!

5. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Oon jyrkästi eri mieltä Helin kanssa.
    Mun mielestä tässä nimenomaan on syvyyttä.
    Ja jotenkin tässä on taltioitu tämmöisestä kohteesta se kaikkein olennaisin.
    Mainio ja pelkistetty kuva.
    T Jukka

6. Vs: Syksy

Uskomattoman kolmiulotteinen vaikutelma. Väreissä on hieman Kodacrhome-25 -fiilistä. Seinälle.

7. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Käsityserot syvyysvaikutelmasta saattavat olla foorumin tekniikan syytä. Pikkukuva on sen kokoinen, että kaikki eivät sitä viitsi klikata isommaksi ja kukaan ei viitsi aina klikata sitä isommaksi. Eikä ole syytä odottaa keneltäkään mitään muuta.

Tämä on kuitenkin kuva, joka herää henkiin vasta sen tarkoitetussa koossa. Silloin sen syvyysvaikutelma on aivan eri kuin pienempänä. Hieno kuva.

8. Yellow

Yellow

23
    0
    1

Tää on näitä harrastuksen hyviä puolia, että näkemykset vaihtelee niin paljon. Vaikka sellaiset joiden mielipidettä arvostan, sanoo kuvaa hienoksi, en itse näe kuvassa juuri mitään. Hienon teknisen toteutuksen kyllä, en oikein muuta.

9. Vs: Syksy

Hieno kuva.