Vs: VIII Kuvat on hienoja, kieltämättä. btw: täysveristä 8 tai 9 evoa ei (ainakaan Porissa) saa kilpiin... ;D
Vs: VIII Teho/painosuhde ja teho/muut ominaisuudet. Mutta näin vain tietääkseni Porissa (vie se penkkiin niin katsotaan sitten)
Vs: VIII Jaa jaa.... Luin jostain, että seiskasta lähtien EVO:t olis suoraa tieliikennekelposii Suomessa. En ala väittää. Mene ja tiedä.
Vs: VIII Kyllä saa Porissa niinkuin muuallakin. 8 & 9 On suoraan myyty suomessa uutena ja tuo minun tapaukseni on 2004 - 8 joka on suomesta alunperin ostettu. Hevoisia tuossa vakiona on sen 265hp mutta onneksi pienellä kikkailulla siihen saa jo melkien 400hp. Ensi kesänä ajellaan niillä sitten. Evo 7:kin on jo suomessa leimassa joten senkin nykyään saa leimattua. Auto ei ole kuvassa likainen, lunta saattaa olla jossain paikoissa, likaisuus varmaan johtuu nappuloiden vääntelystä lightroom:ssa. Onpas kerrankin mun ottama kuva herättänyt keskustelua, kiitos siitä kaikille.
Vs: VIII Harmi vaan kun tuossa autossa ei ole yhtään lasikuitua. Puskurit ovat muovia ihan tehtaan jäljiltä ja katto, lokarit, konepeitto ja takaluukku on alumiinia (ihan vain koska on kevyempää materiaalia) Helvettiäkö huutelet jos et asiasta mitään tiedä ? Jätä sitten kommentoimatta. Tätä ilmeisesti yritit, että kerron sinulle totuuden tuosta lasikuidusta.
Vs: VIII Älä puerco väilitä, taitaa mennä kuvien ja autojen kanssa mielipiteet yhteet. Vanha amerikan lousku ja kamerakerhon määrittelemät totuudet, mikä on valokuva vs autot, jotka on valmistettu 80-luvulta eteenpäin eli hdrää, kikkailua, vääriä horisontteja jne. Toiset vaan ei voi sietää toista puolta. Itse pidän kyllä kummastakin ja siksi ajankin nykyaikaisella Fordilla.
Vs: VIII eka on hienompi kuin toka. hyvä ettei peräsin näy. näyttää auto paremmalta. kattelin saittiaskin ja vitonen säväytti.. Keep Up The Good Work..
Vs: VIII Autosta on paras olla sanomatta mielipidettäni( kateellista kateellista...) , mutta tämä toinen kuvahan on oikein hieno, siis kuvana,Higg
Vs: VIII Kertakaikkisen nerokasta torimummopsykologiaa; jos joku ei diggaa jostain se on vain kade ! NeitsytMaaria !! Pitää pistää muistiin ja käyttää AINA jos joku ei jostain mitä teen... oikein -siis- pidä. Kiitos. - Ege