Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

viihdytkö kameran toisella puolella?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Vita, 10 Toukokuu 2005.

Tuuppa keija Turkuun sitten malliksi. Päätellen siitä että jokaisella Turun Kameramafian reissulla kaikki kuvaajat kuvaavat toisiaan, saattaisi tarvetta mallille olla ;)

1. Teemu Laine

Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

4 725
    125
    63
    Jes!
    Mallityttöjä ja poikia Turkuun!

2. riippuen tilanteesta ylimairea hymy tai perusilme (äärimmäinen vitutus- naamalla). juuri tämän takia olen kameran takia ja alkukesästä oon varmaanki niin kalpea että palan puhki

3. Raitus

Raitus

72
    0
    0
    Mut saa kuvausyrityksillä hyvin, hyvin vihaiseksi, ja sitä kannattaa välttää viimeiseen saakka. :D

4. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Joo-o itsekkin kyl inhoon viimeiseen asti että joku koettaa ottaa kuvaa. Varsinkin kun eivät ne osaa vain kuvata! V*tuttaa katsoa huonoa kuvaa jossa just on vetämässä nisua suun täyteen! Toisekseen sitten kun haluaisi kuvan itsestä ja koirasta niin eihän kukaan osaa taaskaan ottaa kuvaa.

5. DGT

DGT

107
    0
    0
    Kuvattavana oleminen on pirun vaikeaa, varsinkin kun itsekritiikki on kova.
    Sattuneesta syystä olen nyt yrittänyt harrastaa muutakin kuin lemmikkien kuvaamista eli kameraa jalustalle ja ajastinta päälle. Lopputuloksena on valtava määrä huonoja kuvia. Oma naama ei vain toimi oman kameran kanssa, aina on väkinäinen ilme tahi huono valo. Tähän voi tietenkin olla myös syynä olohuoneen horisontaalinen rajoittuvuus.

Tuo itsensä ja koiran kuvaaminen on muuten jotain niin käsittämätöntä, että ei mitään rajaa. Koira kyllä näyttää hyvältä/normaalilta, mutta miten ihmisen kasvot voivat olla aina jotenkin oudot, jokaisessa kuvassa. Hyvä että tunnistaa itsensä.

6. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Juu, en. Vihaan sitä, että mua osoitellaan moisella vehkeellä jota kameraksi kutsutaan. Sen tietää muutamat, jotka ovat yrittäneet.

7. JPu

JPu Well-Known Member

5 455
    201
    63
    Siinä on jotkut myös onnistuneet ;)
    Sinusta saa ihan hyviä kuvia, vaikka et viihdykään mallina :)

8. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Väärin. Joku. Minusta sen yhden ja ainoan hyvän kuvan on ottanut lisäkseni JuhaA.

9. peet

peet Member

764
    0
    16
    Valoja tässä virittelen, jos vaikka tulisi vieraita....tosin pupu on hassu otus, elelee pöksyissä. ;)

10. Mielumin olen kameran takana.
    En juokse karkuun jos joku yrittää kuvata, mutta en osaa olla rennosti kameran edessa vaikka kuinka yritän, ja siksi kaikki kuvat joissa olen tietoinen kamerasta ovat epäonnistuneita. Kaikista eniten inhottaa se, jos pitää väkisin nauraa -> ei onnistu.
    Järkevimmältä näytän aina niissä kuvissa joissa en ole tietoinen siitä, että joku kuvaa.
    Ja on käynyt niinkin että alan vahingossa ohjailemaan kuvaajaa [siis jos ei ole perillä kaikista asioista]
    Lyhyesti ja ytimekkäästi: kuvata saa, muttei koskea ;>

11. tuon viereisen kuvan kokoisena pelkäsin kameraa aivan kuollakseni. enkä viihdy vieläkään, tulee jotenkin kiusallinen olo.

12. keija

keija

306
    0
    0

mie tulisin aina kun tietäsin että miuta kuvataan , oon oikea lude linssissä, mutta tää joensuu on niin jumalattoman kaukana kaikesta, ei täältä minnekkään jaksa lähteä,

tosin saatan muuttaa OULUUN vuodenvaihteen jälkeen ,

13. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Kajaani ei ole kaukana. Wink, wink.. ;)

14. peet

peet Member

764
    0
    16
    Joensuu-Kajaani 240km
    Joensuu-Mikkeli 201km
    Wan...eiku wink wink.

15. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    *luovuttaa ja päättää tyytyä omaan alipalkattuun malliin..* :(

16. keija

keija

306
    0
    0
    no teiltähän on pojat lyhyt matka tänne joensuuhun sitten! teretulemas

17. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Hjiiaahhahhhaaa! Siis sun pöksyissä ;-D!!

18. juice

juice

912
    0
    0
    Sen verran narsistinen luonne olen, että pidän myös kuvattavana olemisesta. Ja jumalan armosta niin komea ja tyylikäskin.

19. yritan olla etten edes huomaisi kameraa, vihaan niita maireita teko hymyja :)