Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kumpujen aamunkoitto

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana virus, 31 Heinäkuu 2006.

1. Aika hienostuneesti tuo sumuverho kumpuja hyväilee.
    Ei siis ole kysymys mistään kumpujen yöstä.

2. Kuvat aamu-usvasta miellyttää. Tämä erottuu aikaisemmin näkemistäni vaikutelmalla meren vanhoista, rauhoittuneista mainingeista. Mukava tunnelma.

3. Minä olisin tätä heti tärväämässä ja rajaisin taivasta pois ronskilla kädellä...

4. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Minä taas rajaisin maata ronskisti. Tummaa sävytöntä(?) ihan turha määrä. Taivasta saa olla, että sumulla on tilaa kaikota.

5. Meinasin kyllä ensin rajata tota umpimustaa maata pois alareunasta, mut ajattelin kuitenkin kokeilla näin. Noh, jos ei tee virheitä niin ei kai sitä tee sitte muutakaan. Taivasta ei saa hukata!!

6. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Maanpoiston kannalla myös minä!

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Käyks täs Virus nyt niin, että ku sä hankit Holgan niin sulta alkaa tulla parempia digityskuviakin?

8. Onks tää sit parempi kun keskiverto Lego-kuva? Tää kuva on vaan hullun tuuria jos kerran on kelvollinen johkii. Täst samasta aiheesta on muuten myös Holga-näkemyskin (muutama kokeilu), mut ne on viel rullalla kehittämättä. Huomennna lähtee kehitykseen......

9. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63
    Vanhan käsityksen mukaan omenoita ja appelsiineja, samoin kuin Legoja ja Mekanoita ei kannata vertailla. Nämä kaksi kuvatyyliä ovat täysin toistensa vastakohdat.