Vs: viher Olen samaa mieltä osittain, mutta kyllähän valokuvia ostavat myös monet niistä mitään tietämättömät, jolloin henkilökohtaiset assosiaatiot ovat yhä merkittävämmässä osassa. Uuden pikkuyhtiön johtaja rakasti pikkuisena kiivetä rannalla olevaan koivuun. Sen takia hän valitsikin yhtiönsä logoksi keskinkertaisen maisemakuvan, jossa näkyy ranta ja siinä koivuja.
Vs: viher Jeesus mitä paskaa ´Minä siis kuvaan oletettuyun tilaukseen ja tämän ketjun kuvat menee aivan varmasti kaupan. Skoy on toimisto minne ei joka jätkä pääse ja ne jotka pääsee myy kevyesti!
Vs: viher Etkö viitsinyt edes tarkistaa mistä ketjusta on kyse, vaan suoraan oletit kaikkien kuviesi suvereeniuden? Ketjussa kun on vain yksi kuva.
Vs: viher Mikä on paskaa? En tainnut edes sulle puhua.. Mulle on aivan sama miten sun kuvat myy, se ei niistä tee sen parempia kuin ovat. Oletko sitä mieltä että johonkin toimistoon pääseminen tarkoittaa suoraan, että kuvat myyvät? Voitko kertoa jotain myyntilukuja? Paljonko tuli pätäkkää viime vuonna kuvistasi?