Vs: Red on red Kasvot ja iho kiva, himassa vai missä otettu, valot mitä muuta? Oisko vähän voinnu heijastaa noita kulmia, tänhän sais tietysti photolla korjattua, mutta ei se o sama juttu.
Vs: Red on red Tämä on otettu kuvataidekoulun luokassa. Studiovalot, taustalla kuva-ahti, johon punaisella kalvolla heijastettu valo. T Jukka
Vs: Red on red Hän oli vasta Helsingissä bändinsä kanssa esiintymässä, kävitkö kuuntelemassa? T Jukka
Vs: Red on red Kasvot ja yleisilme aika hyvä. Noi laidat, mitä ite tykkäät niistä, kädet ja oikee ylänurkka?
Vs: Red on red Onko hän viulisti? Muuten yks sun parhaita mitä oot tänne laittanut, en o kaikkia varmaan ees nähny. Tai siis tykkään jotenkin tästä ilmeestä kuvassa. Taitaa kyllä pikemminkin peitellä nauruaan, kuin itkuaan.
Vs: Red on red Vaimoni on viulisti, häneltä on tullut opus: eväitä ensimmäiselle viuluvuodelle. Tämä tyttö tai nainen on kitaristilaulajalauluntekijä. Tosin, oli hän nuorena lahjakas viulisti ja pianistikin. T Jukka
Vs: Red on red Jotenkin toi tausta, siinä taitaa olla just tumma kohta tossa kuviossa, ei mitään vakavaa, mutta jos siitä vielä olis saanut paremman, sekottuu vähän toi hiusraja taustan tummuuden kanssa.
Vs: Red on red En ... mistä mä olisin voinut tietää ? ... Enkä mä edes nykyisin juur käy kevyen musiikin konserteissa, mulle riittää kamarimusiikki, oopperat ja sinfoniat. Pitäis teidän ehkä mainospuoli hoitaa hieman paremmin, olisin voinut hommata konsertointipaikalle ison lauman laitapuolen kulkij.... herrasmiehiä yleisöksi. - Seuraavan kerran sitten, olisi mukava nähdä, kuulla ja kaikin aistein kokea ! Ystävällisesti, Erska
Vs: Red on red Siis: Ei kai tuota ihanaa olentoa -kuvassa- itketä. Meinaan itse pirskahtaa itkuun, kun sitä epäilen ... Ihan kauheaa ...