Vs: Viesti myös Kameraa on kivasti käytetty kopiokoneena. Tuloksena on (oletettavasti) jonkun toisen piirroksen luvaton julkaisu ja vielä ihan väärässä paikassa -- vaikkakin luvattomille julkaisuille ei ole oikeata paikkaa.
Vs: Viesti myös mvuori alkaa tulemaan vanhaksi, vanha ei jaksa ja tunti menee ennenkö kerkiää esittämään arvailuja.
Vs: Viesti myös Mvuori on asiallisesti ottaen oikeassa mitä tulee teoksen kopiointiin. Mutta keskeytymätön v######u on vienyt puhdin pois. Kannattaisi varmaan opetella ihan uusi kanssakäymisen taso.
Vs: Viesti myös Ja toki meidän diplomiinssi esititti perustelut/todisteet arvailulleen, eikö! Minä en tiedä onko teos kopioitu mutta mikäli se on postaajn piirtämä niin sitten vain kunnianloukkaus syytettä vetämään niinkö?
Vs: Viesti myös "Tapiola" on hyvin oikeassa siinä, että varsinkin tekijänoikeuslakia toistuvasti rikkovia - kuten esimerkiksi mahdollisesti häntä itseään - pitäisi todellakin moittia nykykäytäntöä paljon suoremmin ja tiukemmin, mikä tarkoittaa myös henkilökunnan toimia.
Vs: Viesti myös Illalla katselin näkymättömän kuvan kommentointia ja ajattelin että voi sentään kuinka epävarmoja ihmiset voivatkaan olla ja peruvat mistä tahansa ja kenen tahansa yhdestä kommentista koko juttunsa. Kuitenkin kai sen päättäminen että nyt on kuva jonka esitän vaatinee jonkin verran varmuutta ja niinkö se vain voidaan puhaltaa pois. Olisi kiva tietää mistä oli kyse. Jos siitä tulisi enemmänkin yksimielisyyttä että esittämisessä on jotakin "väärää", sitä suuremmalla syyllä esimerkiksi kuva tarvittaisiin.
Vs: Viesti myös Silloin kun minua ruvetaan syyttämään tekijänoikeuslain rikkomisesta niin, totta halvatussa poistan semmosen heti. Olin saanut sen kuvan sähköpostiini, se on täälläpäin kulkenut s-postista toiseen, itse en ole sitä onneksi lähettänyt kellekkään. En tiedä kuinka suuren rikkeen oisin tehnyt jos oisin laittanut koko s-postin julki enkä vaan irroittanut siitä tuota kuvaa. Kai siitäkin olis haloo tullut.
Vs: Viesti myös ^ Tämä selittää asiaa paljon ja kuvan veto pois varmaan olikin sitten hyvä ratkaisu. Tuo kuvat ja galleriat osio on vieläpä vain omille kuville. Kovin yleisesti se ei ole kiertänyt, sillä minäkään en ole sellaista nähnyt (ilmeisesti) - jottei sen levittämistä edelleen voi oikein perustella silläkään että se olisi jo muuttunut jotenkin yleiseksi omaisuudeksi - mikä olisi kuin perustelisi joukkoraiskausta "kun kaverit teki sen ensin".