Hieman vähemmän värejä tässä Mustiokuvassa kun edellisessä. Tuolta ponttoonireitiltä oli melko pirun hankala kuvata jalustalla pitkällä valotusajalla kun piti yrittää pidätellä henkeä ja olla itse AIVAN liikkumatta. Lisätty pyynnöstä rajaamaton versio. Pähkäilin tuota rajausta juuri tuon takia pitkään. Kamera oli vatupassin mukaan suorassa rajaamattomassa versiossa, mutta silti tuo rajaamaton versio näyttää olevan vinossa... No kumpi ompi sitten parempi.
Vs: Mustiolta jälleen Onhan nää IR:t ajoin makeita. Mua häiritsee hieman tuo kivasti kuvaa johdattavan sillan leikkaantuminen oikealla.
Vs: Mustiolta jälleen Kyllä.Hieno kuva ,mutta harmi kun tuo leikkaantuminen hiukan syö kuvaa.Onko rajattu vai voitko laittaa ei leikatun version? t Kimo
Vs: Mustiolta jälleen Minua ihmetytti jo aiemmin kuviesi kummallinen vihreän "valkeus", no nyt se sitten selvisi, mutta ei parantanut vaikutelmaa, elikkä "Ei jatkoon".
Vs: Mustiolta jälleen Mikä ihmeen jatkoon ei jatkoon systeemi täällä on menossa. En tykkää sellasesta. Siinä tulee aika tyly tuomio kuvalle. Ei pidä tai ei ole mun makuun on ihan eri asia kun "Ei jatkoon". Mutta sitten kuvaan. Eikös tuosta hiukan vinossa olevasta kuvast saisi tehtyä sellaisen että laiturin reunakin näkyis. Onnistuisko perpektiivin korjauksella?
Vs: Mustiolta jälleen On monenlaisia mahdollisuuksia kertoa, ettei pidä kuvasta, miksi sinä, aika avoimena henkilönä monenlaisille kokeiluille, et osaa antaa arvoa toisenlaiselle määritelmälle siitä mitä mieltä on kuvasta?
Vs: Mustiolta jälleen Minusta "Ei jatkoon" on ihan turhaa lyttäystä joka on jostakin idols ja muista kisafoorumeilta tutuksi tullut lausahdus. Jos täällä olis joku pudotuspeli systeemi käytössä se toimisi. Mä ihan avoimesti kerroin näkemykseni. Kiva että sain sen tehdä. Saa olla samaa mieltä tai eri mieltä. Ei tartte äänestystä tehdä tästä asiasta. Jos ei koskaan sano mistä ei pidä eikä koskaan äänestä ei ole sellasella ihmisellä varaa sitten murista. Markku on sen verran fiksu kaveri että keksii varmasti omintakeisen sanonnan eikä mene niin ku muut veden mukana.
Vs: Mustiolta jälleen Antaa Markun pitää mielipiteensä. Mieluusti kuitenkin olisin ennemmin kuullut jotain konkreettista kritiikkiä tai perustetta miksi joku kuvasta tykkää tai ei tykkää. Rajauskommentit olivat ihan perusteltuja. Äkkiseltään tuosta on ehkä mahdollista rajata vielä järkevämpi versio, jossa homma toimii ehkä paremmin. Nyt tähän hätään en ole sitä ehtinyt tehdä. Kiitoksia kommenteista ja ehdotuksista.
Vs: Mustiolta jälleen Tuollaista veispuuk ikäpolvea. Tällä tavalla raiskataan loputkin esitettävät kuvat, kuten tähänkin asti paljon ajettu täältä ja muualta pois. Mutta ei hätää, markku näyttää mallia "miten kuvataan"! (ja ei, minä en tänne enää kuvia esille laita.)
Vs: Mustiolta jälleen Ehkä kerroin mielipiteeni hieman epätarkasti, mutta en siis pidä IR kuvien mv sävymaailmasta, silmille tumman oloinen vihreä on IR kuvissa hohtavan vaalea, on hieman kuin katsoisi negatiivia. Mieltymyskysymys siis, ja koska tuo sävymaailma on jo minusta "sekaisin", en ala kommentoimaan kuvaa muutenkaan.
Vs: Mustiolta jälleen Totta, kyllä "+1" on *paljon* parempi arviointi kuin "ei jatkoon". Sallitut kommentit pitäisi koota osaston ohjeosioon, niin ei tulisi käytettyä kiellettyjä kommenttivaitoehtoja. Suositeltavia kommenttejahan ovat On. +1 Toimii Jösses. Tykkään. Hieno otos. Jep. Jep jep. Hieno. Muitten kuin suositeltujen kommenttien käytöstä olisi hyvä neuvotella etukäteen suurempien kiistojen välttämiseksi.
Vs: Mustiolta jälleen Ja jatkoon! IR on aina IN. edit. Puitten rungoista katsoen taitaa se vesivaaka paikkansa pitää. Ensimmäinen on kuitenkin parempi ja tässä samalla sitten tulit näyttäneeksi kuinka vesivaaka voi johdattaa harhaan. Visuaaliset elementit painavat enemmän kuin painovoima.
Vs: Mustiolta jälleen Kivoja visuaalisia elementtejä tässä kuvassa. Ilmeisen ponttoonilaiturin lisäksi päämäärä hohtaa kutsuvasti ja taivaan pilvenhattaratkin sinne viisaa.
Vs: Mustiolta jälleen Erittäin kaunista jälkeä ja tykkään tuosta tyylistä, ei ole liian paljon vielä tuota tyyliläjia liikkeellä. Tuo laiturin oikean reunan ahtaus on nyt vain pieni kauneusvirhe mutta upea on, niin ja JATKOON