Onko muita GoPro 10-11–12 kuvaajia? Itte ostin keväällä Ykstoistaisen ja murheena on kuumeneminen ja todella heikko akunkesto. Tuntuu että vanhassa Hero 5:kin akku riittää piremmälle. kuinka kauan teillä noin-suurinpiirtein kestää?
Itse käyttelen action-, tasku- & pikkugimbaalikameroissa usein ulkonaisia akkuja ja niissä riittää potkua koko päiväksikin. Ei edes paljon lisää painoa eikä kokoa nykytekniikalla ne tuo. Just tuosta mallista ei kokemusta. Dji kehitti johonkin malliin kuoret, jotka "jäähdyttävät" -väitetysti sekä itse laitetta että myös kuvaajan näppejä (saa toimia kuumempanakin). Näin yksinkertaistettuna. Itsellä ei tuossakaan, mainitsemassani, merkissä (monia erilaisia värkkejä ollut käytössä) ole ollut kuumentumisongelmia kun en juuri kuvaa 4K / 120fps -videoita pitkiä aikoja...
Itse ostin tuohon rakkineeseen juuri akullisen lisäkahvan, joten luultavasti sillä pärjää paremmin jatkossa. Sitä kahvaa vaan ei pysty käyttämään joka paikassa niin pitää kotkailla kaikenlaista. Nyt jos ostaisin, niin ostaisin uuden DJI Osmo 4:n, kun siihen ilmeisesti voi kytkeä ulkoisen mikin ilman adaptereita.
Osmo Action 4:ään voi liittää myös langattoman DJI:n lähettimen. Näitä "helppoja" videokuvausvehkeitä kartoittelin, ja päädyin pocket 2 ja action 3:een. Tämä oli tosin viime talvena.
Mulla on parit langattomat mikit jotka sopii myös GoProhin, ja sopisvat ne Osmoihinkin. Täytyy alkuvuodesta koittaa lähettää takuukorjaukseen tuo 1toistainen, on kyllä tosi kehno kapistus.