Yritin sirtää triäksää kl.comin palvelimelle mutta transmissio taisi kilahtaa jonnekkin jääkaapin seudulle ,) Edit: No nyt pitäs näkyä...
No koitas uusix! Joo siis en tiedä mitä tapahtu, mut mun pitää lähteä kuulemma helsinkiin ihan just. Ex tempore reissut sucks ass!
Korjataampa tilanne, Päivän Pirk^WStar Wreck -sarja: Pirkin-vapputervehdys-2006 Loppuja sit jos tuli mitään näytettävää kun saa filkkaa kehityksest. edit: pistin pari extrakuvaa ku loyty kivoja, ja korjasin vanhoistakin wb:t viksumpaan suuntaan..
onkohan vapputopikki aivan poliittisesti korrekti vai olenko sivistymätön? Samapa tuo. Mun vappukuvat tulee sitten, ku jaksan jotenkin kehityttää noi rullat (3kpl) ja skannailla.
Joskus silloin Kelmeri kun sinua ei vielä ollut oli tuon niminen lehti, siis Wappu Neekeri. Lehti ei keskittynyt mitenkään huoliteltuun sisältöön vaan pahkasikamaiseen huumoriin ja rattomaiseen kuvitukseen... jos oikein muistelen.
Tässä pari digikuvaa, jotka hätäisesti väsäsin kotiin tultuani. Kiitosta koko jengille, oli hauska miitata. Sakke poistui auringon kanssa samoihin aikoihin ja itse jäin vielä kaupunkiin irvistelemään... kunhan saan filmit kehitettyä, voipi tulla jotain jännää settiä Oli sen verta hurja loppuehtoo.. mutta tässä siis tikikuvia -->
Tyylikäs ilme tuossa tähän mennessä viimeisessä kuvassa =) Harmittaa hieman kun itse missasin ton täysin, kun oletin sen olevan vasta tänään.
http://www.phtgrph.net/kutter/vappu06/ Oma settini sunnuntailta. Harmi etten sit jäänyt pidemmäks aikaa kun piti lähteä, mut joku toinen kerta sit.