Talvella sekä kesällä otettuja. Sisäänheitto: Muut kuvat: http://ad3line.kuvat.fi/kuvat/Lent%E4vi%E4%20vekottimia/ Arvostelkaa ja antakaa kommenttia! Kiitos (Arvaan: "Ihan perus räpsy, siin on lentokone sinistä taivasta vasten, muutamissa on ihan kivoja pilviä kans taustalla. Mutta minkä takia ? Missä erikoisuus?") Ps. Koska itse en tiedä, miten lentokonekuvista saisi mitenkään noita erikoisempia niin valaiskaa toki, siis jos olette sitä mieltä, että ovat tylsiä perusräpsyjä.
Vs: Lentokoneita lentokonekalliolta Olen jotenkin antanut itselleni ymmärtää, että lentokoneiden bongauksessa tärkeintä on "lajien" keräily? Ei tietenkään haittaa jos kuvalla on "valokuvauksellisia" arvoja. Mutta ei ole mun juttu enkä viitsinyt seurata linkkiä.
Vs: Lentokoneita lentokonekalliolta Vähan samaa vikaa minussa. Nämä uudet koneet niin samanlaisia ja jotenkin niin kliinisiä ja voi olla että olen noita liikaakin nähnyt eli ei tipu... Jaa, linkin alla tuo Finncom ATR- kuva rajattu kivasti pilvet taustalla kivasti. Viimeinenkin pilvikuva voisi olla ok, kone vaan keskellä kuvaa tylsästi, Higg
Vs: Lentokoneita lentokonekalliolta On kaksi eri asiaa: 1) "bongaus", mikä on nimenomaan "keräilyä" yhdistyneenä aika- ja paikkatietoon ja sitten 2) valokuvaus, jolla on muita pyrkimyksiä. Sama pari esiintyy tunnetuimmin lintumaailmassa, jossa jotkut bongaavat lajeja ja jotkut tekevät luovaa lintukuvausta. Koska tässä ei ole mainittu bongausta, kyse lienee pyrkimys tehdä erityisesti "valokuvauksellisia arvoja" sisältävää kuvausta.
Vs: Lentokoneita lentokonekalliolta Mm. * Lentokoneita voi kuvata erilaisissa asennoissa - nyt tuossa on noin kolme tyyppiasentoa * Kuvia voi ottaa erilaisissa olosuhteissa, vaikka synkässä illan pimeydessä (jahka sellaisia iltoja tulee) * Lentokonekuvissa näkyy harvoin vauhti, vaikka kyseessä on nopein kulkuneuvo. Miksiköhän? (Se haittaa bongarin koneentunnistusta, mutta nythän ei ollut kyse bongauksesta) * Jokaisella lentokoneella on oma luonteensa: isoa ja hidasta voi esittää sellaisena ja kuvata kuin bussina; Concorden idea taas on nopeus ja teknologia, mikä voi näkyä myös kuvan tyylissä * Lentoyhtiöiden kansallisuutta voi esittää eri tavoin. Miten vaikka Venäjä ja USA eroaisivat visuaalisesti? * Lentokonekuvakin voisi olla abstrakti * Kuvaan ei tarvitse ottaa koko konetta * Jne...