Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vielä tulee...

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Methods, 23 Syyskuu 2005.

Masokisti kun olen niin laitanpa nyt toisenkin kuvan käsittelyyn heti perään.

1. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    tuli joku scifi-juttu mieleen, kunnes luin kuvatekstin :D ei toi pissaa.. se on tutustumassa uuteen planeettaan ja katselee mitä tuon kasvin takana on piilossa!

tää on taas näitä leffakuvia. mä haluan tietää mitä tapahtuu seuraavaksi..

ja mä tahtoisin myös tollasen äijän, jota saa väännellä :)

2. [ja mä tahtoisin myös tollasen äijän, jota saa väännellä :)]

Kyllähän sä saat kun hoidat kulmakuppilasta notkean miehen ja hoidat repliikit valmiiksi ;)[/quote]

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Mullekkin kelpais tollanen heppu, mut ihan naispuoleisena. x)

Itse asiassa jos hiukan vakavampia ollaan niin tuollaisesta äijästä voisi takoa aika hyvää kuvaa jos mielikuvitusta käyttää.

4. [/quote]

*reps*

5. keija

keija

306
    0
    0
    vinkkinä että tollasia mittasuhde ukkeleita myydään taiteiluväline kaupoissa, missä myydään muitakin taiteilu tarvikkeita =)

6. Sinooperi...??

7. keija

keija

306
    0
    0
    sinooperista en tiiä kun tällä paikkakunnalla ei semmoista ole. meillä on eräs taiteilutarvikeliike jonka ikkunassa noita ukkeleita pönöttää. olen nähnyt myös akkeleita joskus jossain ja jopa hevosen,(ehkä vitsinä tehtyjä ) tuollaisena nivellettynä ja tehtynä oikeilla mittasuhteilla. voi sitten sitä katsella ja opetella piirtämään

niin sinooperi ilmeisesti on lähinnä askarteluliike, en osaa sanoa mitä sen valikoimaan kuuluu

8. Vita

Vita Active Member

2 789
    0
    36
    joo, olen nähnyt. tiimarissakin on joskus muinoin noita ollut myynnissä. ei oo vaan koskaan tullut ostettua.

9. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38
    Kun tommosta menee ostamaan, mitä myyjältä pyydetään? "Saisinko yhden Kenin?" -vai?