tuli joku scifi-juttu mieleen, kunnes luin kuvatekstin ei toi pissaa.. se on tutustumassa uuteen planeettaan ja katselee mitä tuon kasvin takana on piilossa! tää on taas näitä leffakuvia. mä haluan tietää mitä tapahtuu seuraavaksi.. ja mä tahtoisin myös tollasen äijän, jota saa väännellä
[ja mä tahtoisin myös tollasen äijän, jota saa väännellä ] Kyllähän sä saat kun hoidat kulmakuppilasta notkean miehen ja hoidat repliikit valmiiksi [/quote]
Mullekkin kelpais tollanen heppu, mut ihan naispuoleisena. x) Itse asiassa jos hiukan vakavampia ollaan niin tuollaisesta äijästä voisi takoa aika hyvää kuvaa jos mielikuvitusta käyttää.
vinkkinä että tollasia mittasuhde ukkeleita myydään taiteiluväline kaupoissa, missä myydään muitakin taiteilu tarvikkeita =)
sinooperista en tiiä kun tällä paikkakunnalla ei semmoista ole. meillä on eräs taiteilutarvikeliike jonka ikkunassa noita ukkeleita pönöttää. olen nähnyt myös akkeleita joskus jossain ja jopa hevosen,(ehkä vitsinä tehtyjä ) tuollaisena nivellettynä ja tehtynä oikeilla mittasuhteilla. voi sitten sitä katsella ja opetella piirtämään niin sinooperi ilmeisesti on lähinnä askarteluliike, en osaa sanoa mitä sen valikoimaan kuuluu
joo, olen nähnyt. tiimarissakin on joskus muinoin noita ollut myynnissä. ei oo vaan koskaan tullut ostettua.