Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Veska

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana illu, 23 Syyskuu 2008.

  1. illu

    illu

    19
    0
    0
    Vs: Veska

    Toi Gollahan on just mitä mä tarkoitin! Mistähän vois tommoisen saada?
     
  2. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Veska

    Kirjoitin googleen Golla ja eka tulos oli: Golla

    ;-)
     
  3. illu

    illu

    19
    0
    0
    Vs: Veska

    Osaan mäkin googlettaa. Mutta tuolta löysin minä vain pokkareille soveltuvia...
     
  4. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Veska

    Firma näyttäis olevan ihan suomalainen... Ehkäpä isommat ovat uutuuksia, joita ei vielä ole markkinoilla? Enpä tiedä...
     
  5. Vs: Veska

    mä oon nähnyt jotain gollan laukkuja suomalaisessa kirjakaupassa myynnissä, ja muistaakseni jossain tietokoneliikkeessäkin. luulis niillä olevan oma nettiputiikkikin.
     
  6. illu

    illu

    19
    0
    0
    Vs: Veska

    Onhan niitä Gollan _laukkuja_ vaikka missä, mutta ei kameralaukkuja!

    Niinpä sitten lähetin sähköpostia ja sain heti ystävällisen vastauksen, että kameralaukut on lanseerattu 23.9. (viime tiistaina) maailmalla ja tulevat ennen joulua myyntiin.

    Kysyvä ei tieltä...

    Ja saattaapi olla,että Gollalta löytyy ratkaisu pulmaani. Kiitos avusta kaikille!
     
  7. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    Vs: Veska

    Ei oo muuten ollenkaan hassumman näköisiä noi Gollat. Pitääpä metsästää Turusta joku liike mistä noita löytyy, läppärilaukulle olis ainakin tarvetta tällä hetkellä..
     
  8. Vs: Veska

    Mun pieneen päähän ei mahdu miksi turhaan on niin paljon eri vaihtoehtoja?

    Toi gollan kama on niin hirveää, että pitäs laittaa modernintaiteen museoon otsikon hirveimmät kuosit 2000 luvun alussa alle.

    Perinteinen musta (esim pro12, AW190, tms) on ihan hyvä ja that´s it.

    Maailmassa on monia asioita jossa vastaus erillaisen tuotteen saamiseen on "jos ei kelpaa, ole ilman", eihän autokaan saa ilman maalausta pinkillä karvakuorilla.

    Henry Ford sanoi aikanaa: "auton värillä ei ole väliä, kunhan se on musta"

    Minä taas sanon: Kamerankuljetuslaukun värillä ei ole väliä, kunhan se on musta.
     
  9. Vs: Veska

    on gollallakin mustia laukkuja!
     
  10. illu

    illu

    19
    0
    0
    Vs: Veska

    Ja onneksi kaikki maailman ihmiset eivät ole niin kangist... eiku tyls... eiku ank... eiku harm... eiku... niin MIEHIÄ!

    :D
     
  11. Vs: Veska

    Just joo!

    Joku märimökön kukkakuosi antijee, Suomalaisen risainin hirvein töherrys.

    No en naisten kuosivalintoja aina ymmärrä, mutta joku kohtuus... ;-)

    Miksi kameralaukku EI saa näyttää kameralaukulta, vaan sen pitäisi olla lähes Louis Luitton laukku ?

    Hyvää viikonloppua ;-)
     
  12. Vs: Veska

    mä en halua että mut leimataan hulluksi valokuvaajaksi.. ;D

    ja että ei oo heti pitkäkyntisten silmäteränä.
     
  13. illu

    illu

    19
    0
    0
    Vs: Veska

    Ja sitä paitsi ne _kameralaukut_ on helvetin rumia. :D
     
  14. Vs: Veska

    niinhän mä sanoin jo edellisellä sivulla ;)
     
  15. illu

    illu

    19
    0
    0
    Vs: Veska

    Ja siks mä aloitin koko keskustelun!!
     
  16. Vs: Veska

    Perusmallinen ja musta laukku EI ole ruma, mutta värikkäät, <COLOR color="pink"]pinkit </COLOR>, kuviolliset, tms ovat mauttomia, ihan kuten salaatti pihviannoslautasella ;-)

    Rumuus on katsojan silmässä, jollei näkymä miellytä, pitää vaihtaa silmä ;-)

    Mitä merkitystä sillä muka on onko se kuljetusväline ruma vai ei? Eiköhän pääasia ole että se on toimiva?

    Vinkki:
    Osta ainoa oikeanvärinen laukku (musta), liimaa tai neulo siihen sitten vaikka <COLOR color="pink"]kankaisia kukkakuvioita </COLOR>tai laita pinssejä tms. turhakkeita.

    ;-)  ;-)  ;-)
     
  17. Vs: Veska

    laukku voi olla musta. musta on itseasiassa paras värivaihtoehto ;) mutta kameralaukut ovat yleensä typerän mallisia mukanaraahattavia laatikoita, ainakin lowepron yms yleisten merkkien valikoimissa. ovathan ne käteviä ja pehmustettuja ja tilavia, mutta ah, niin RUMIA ;D
     
  18. illu

    illu

    19
    0
    0
    Vs: Veska

    Täys peesi tähän.
     
  19. Kasimir

    Kasimir Well-Known Member

    9 680
    543
    113
    Vs: Veska

    Toimistinjohtaja vaan laittaa nyt jalkansa pöydälle ja hieman relaa. Tekee hyvää ajatustoiminnalle.

    Monesti on hyvä, että kameralaukku EI näytä kameralaukulle (eikä LL:n laukulle). Mieti tuota relatessasi.

    kapa
     
  20. Frank

    Frank Active Member

    7 249
    1
    38
    Vs: Veska

    Kameralaukun tulee näyttää tietenkin siltä, että kamerakalustoa on pirun paljon. Myös kameroiden tulee olla isoja (akku/pystykahvat ehdottomasti!). Mielellään vielä tietyn merkkisiä ja niissä isoissa telezoomeissa punainen rinkula tietysti! Ei haittaa vaikka putket olisivat vaaleitakin...