Vs: Veska Firma näyttäis olevan ihan suomalainen... Ehkäpä isommat ovat uutuuksia, joita ei vielä ole markkinoilla? Enpä tiedä...
Vs: Veska mä oon nähnyt jotain gollan laukkuja suomalaisessa kirjakaupassa myynnissä, ja muistaakseni jossain tietokoneliikkeessäkin. luulis niillä olevan oma nettiputiikkikin.
Vs: Veska Onhan niitä Gollan _laukkuja_ vaikka missä, mutta ei kameralaukkuja! Niinpä sitten lähetin sähköpostia ja sain heti ystävällisen vastauksen, että kameralaukut on lanseerattu 23.9. (viime tiistaina) maailmalla ja tulevat ennen joulua myyntiin. Kysyvä ei tieltä... Ja saattaapi olla,että Gollalta löytyy ratkaisu pulmaani. Kiitos avusta kaikille!
Vs: Veska Ei oo muuten ollenkaan hassumman näköisiä noi Gollat. Pitääpä metsästää Turusta joku liike mistä noita löytyy, läppärilaukulle olis ainakin tarvetta tällä hetkellä..
Vs: Veska Mun pieneen päähän ei mahdu miksi turhaan on niin paljon eri vaihtoehtoja? Toi gollan kama on niin hirveää, että pitäs laittaa modernintaiteen museoon otsikon hirveimmät kuosit 2000 luvun alussa alle. Perinteinen musta (esim pro12, AW190, tms) on ihan hyvä ja that´s it. Maailmassa on monia asioita jossa vastaus erillaisen tuotteen saamiseen on "jos ei kelpaa, ole ilman", eihän autokaan saa ilman maalausta pinkillä karvakuorilla. Henry Ford sanoi aikanaa: "auton värillä ei ole väliä, kunhan se on musta" Minä taas sanon: Kamerankuljetuslaukun värillä ei ole väliä, kunhan se on musta.
Vs: Veska Ja onneksi kaikki maailman ihmiset eivät ole niin kangist... eiku tyls... eiku ank... eiku harm... eiku... niin MIEHIÄ!
Vs: Veska Just joo! Joku märimökön kukkakuosi antijee, Suomalaisen risainin hirvein töherrys. No en naisten kuosivalintoja aina ymmärrä, mutta joku kohtuus... ;-) Miksi kameralaukku EI saa näyttää kameralaukulta, vaan sen pitäisi olla lähes Louis Luitton laukku ? Hyvää viikonloppua ;-)
Vs: Veska mä en halua että mut leimataan hulluksi valokuvaajaksi.. ;D ja että ei oo heti pitkäkyntisten silmäteränä.
Vs: Veska Perusmallinen ja musta laukku EI ole ruma, mutta värikkäät, <COLOR color="pink"]pinkit </COLOR>, kuviolliset, tms ovat mauttomia, ihan kuten salaatti pihviannoslautasella ;-) Rumuus on katsojan silmässä, jollei näkymä miellytä, pitää vaihtaa silmä ;-) Mitä merkitystä sillä muka on onko se kuljetusväline ruma vai ei? Eiköhän pääasia ole että se on toimiva? Vinkki: Osta ainoa oikeanvärinen laukku (musta), liimaa tai neulo siihen sitten vaikka <COLOR color="pink"]kankaisia kukkakuvioita </COLOR>tai laita pinssejä tms. turhakkeita. ;-) ;-) ;-)
Vs: Veska laukku voi olla musta. musta on itseasiassa paras värivaihtoehto mutta kameralaukut ovat yleensä typerän mallisia mukanaraahattavia laatikoita, ainakin lowepron yms yleisten merkkien valikoimissa. ovathan ne käteviä ja pehmustettuja ja tilavia, mutta ah, niin RUMIA ;D
Vs: Veska Toimistinjohtaja vaan laittaa nyt jalkansa pöydälle ja hieman relaa. Tekee hyvää ajatustoiminnalle. Monesti on hyvä, että kameralaukku EI näytä kameralaukulle (eikä LL:n laukulle). Mieti tuota relatessasi. kapa
Vs: Veska Kameralaukun tulee näyttää tietenkin siltä, että kamerakalustoa on pirun paljon. Myös kameroiden tulee olla isoja (akku/pystykahvat ehdottomasti!). Mielellään vielä tietyn merkkisiä ja niissä isoissa telezoomeissa punainen rinkula tietysti! Ei haittaa vaikka putket olisivat vaaleitakin...