Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vesikelkkailua

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jaffa, 23 Heinäkuu 2009.

1. jaffa

jaffa

778
    0
    0
    Pohjosen uusi kesä harrastus, kyllähän tuo ovaali homma oli ihan siistiä hommaa...

2. Boucicaut

Boucicaut Member

251
    1
    18
    Vs: Vesi kelkkailua

Joo, siistipä hyvinkin...niin kauan kuin kunkin kunnan alueella on vain yksi tai kaksi järveä missä tuollainen lapsellinen pelleily on sallittua ja muilla vesillä sitten ei. Ei ole vittumaisempaa ja turhempaa tapaa häiritä muiden ja luonnon rauhaa kuin tuo.   

Kuvissa sinänsä ei mitään erikoista.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

puhut asiaa.
    Vituttaa nuo kaikki saatanan huvikseen pöristelijät.
    juuri kun saa lapsen päiväunille, karauttaa mopoilija läheltä ja se on siinä.
    Mun mielestä kaikenlainen moottoriajoneuvojen käytön pitäisi olla luvanvaraista. Kaikenlainen huviajelu millä tahansa moottoriajoneuvolla pitäisi saada nollaan. Silloin kun ajoneuvoa on pakko käyttää, sitä saisi käyttää.
    Vähenisi samalla läskin aiheuttamat terveydelliset ja taloudelliset haitat tästä maasta.
    T jukka

4. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

Turhia ja huonoja kuvia älyttömästä ja turhasta touhusta.

kapa

5. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Vesikelkkailu on yhdys sana.

6. jaffa

jaffa

778
    0
    0
    Vs: Vesikelkkailua

Sieltähän tulee vaikka minkälaisia tunnelatauksi. Tämän lajin suhteen ei ole pelkoa että tulee yleisesti nuorison harrastamaksi lempilajiksi ja jokapaikassa ei voi eikä pidä ajaa, ajelussa pitää muistaa se uppoamis riski ja sen johdosto pitää olla myös kunnon nosto telakka touhussa mukana.

7. lollerboi

lollerboi Member

121
    0
    16

edith

8. aarre

aarre

228
    0
    0

En ymmärrä sitä että kommentoidaan voimakkaasti kuvien aihepiiriä eikä itse kuvia.

Ehkäpä se on kuitenkin seurausta siitä, että tässä tapauksessa itse kuvat ovat erittäin kehnoja, ei näistä nyt löydy oikein mitään hyvää sanottavaa. Puhkipalaneille räpsyille ei siis tahdo saada rakentavaa analyysiä vastineeksi.

9. Boucicaut

Boucicaut Member

251
    1
    18

Toki seurausta tuostakin, mutta myös siitä, että ketjun aloittaja itse nimenmaan  lähti arvottamaan kyseistä toimintaa kommenteillaan. Sitä saa mitä pyytää.

10. jaffa

jaffa

778
    0
    0

keskusteluahan pitääki syntyä ja huonoja kuviaki täytyy kommentoida. Mitä vesikelkkailuun tulee, kyllä itse kisoja ei olu ku neljät lapin alueella eli ei pitäis olla iso meluhaitta ja onhan tuosta hyötyä siinä että rikkakasvit saavat kyytiä.

11. Boucicaut

Boucicaut Member

251
    1
    18

Kuten sanoin, niin kauan kuin toiminta on tarkasti rajattua niin siitä vaan, evvvk. Samalla periaatteella muukin moottorivehkeillä päristely on ohjattu rajatuille alueille ja radoille.