9 toimi parhaiten, ihan hyviä kuvia muutenkin. Mutta fiilis välittyi parhaiten tuossa mainitsemassani kuvassa.
TERÄSBETONI! täytyykin laittaa soimaan. eiku ääh, cd autossa. äiti varmasti tykkää kun alkaa kajareista tulviin täysillä metallista totuutta. jatkaen omaa off-topikkiani, Jarkko ei suostunut näyttämään tissiä Tampereella Yo-talolla "Raskasta joulua"-keikalla, vaikka puolen metrin päästä huudettiin :/ Ja sitten jotain asiallista kuvista.. Kyllä noista näkyy, kuinka se metallin soitto on kivaa. Ainakin bändillä on näyttää olevan. Mä olen emerikki, eli samat. Ysi ja kolmonen parhaat.
Hahaa, mulle Jarkko sentään näytti virnuillen Sign Of The Hammeriä takaisin Raskasta Joulua -keikalla. Mutta Siwan pihamaata eivät ole suostuneet soittamaan vaikka olen molemmilla näkemilläni TB-keikoilla huudellut ahkerasti.. Järvisen ilmeilyä ja DeMayo-eleitä olisin kaivannut enemmän..
Itse tykkään Teräsbetonin ilmepuolesta ja siksi laajisotoksia on vähemmän. Ilmeet kun kuvaavat minusta enemmän heidän metallisoturiasennetta kuin laajisotokset. Hyviä kuvia olisi ollut enemmänkin, mutta minusta Musakuvat.comin linjaan ei sovi, että samalta keikalta on 94 bändikuvaa yhdestä bändistä. Kuvat ovat Räntämetallista, jolloin mun piti tehdä näistä juttua. Kävi vaan niin, että pr-tyyppi unohti koko jutun ja keikkapäivänä ei kuulemma enää haastattelua saanut kokoon, vaan tulee puhelinhaastattelu myöhemmin. Kerran olen sen jälkeen kysynyt, mutta eipä ole mitään kuulunut. Välillä aina ihmetyttää, että miksi jotkut levy-yhtiöt eivät halua tehdä artistejaan ja levyjään tunnetuksi enemmän. Aika monipuolista porukkaa toi pr-väki kaiken kaikkiaan. Jotkut on tosi aktiivisia ja ystävällisiä ja jotkut sitten taas ovat just niitä toisia. Niin, sain sentään kohtalaisen korvauksen tuosta räntämetallista, vaikka nämä kuvat eivät mihinkään muualle ole menneet kuin Musakuviin.
kiva kuva,paitsi toi heviletti ei oikein sovellu kitaransoittoon,sehän on jossain kielien välissä ja millon missäkin