Vs: Hallitsematon kaaos Tuo kalossikuva on mahti! Muuten menee vähä turhanki kauas bändistä, mutta kuuluu kait sarjaa "kuvattu tätä bändiä 50 keikkaa... keksi ite jotain uutta"
Vs: Hallitsematon kaaos Ai säännöt särkyvät? Rakenteelliset säännöt osin, mutta toiminnalliset eivät: Kuva 1 esimerkkinä säännön-mukaisuudesta: "Kun kuvan vektorit osoittavat kohteeseen, se saa olla vaikka miten pikkuruinen" "Diagonaali on usein hyvä idea" "Pikkuruinen kohde tai pää kannattaa pistää kuvan keskelle" "Verenpunainen väri on dramaattinen" Jne... ...Hienoja kuvia...
Vs: Hallitsematon kaaos No juu... Eihän noissa suurimmassa osassa oo tarkotus kuvatakaan "vain" bändiä
Vs: Hallitsematon kaaos Juu ei, ja tyylillesi ihan uskollista settiä. Jossain vaiheessa näissä tulee se ongelma että välttämättä bändistä ei kuvien kautta jää mitään käteen, kun laajalle kuva-alalle on ängetty paljon "kaaosta." Tyylisi on toimiva, mutta vaikea.
Vs: Hallitsematon kaaos Ensimmäisessä kuvassa on kunnolla ryhtiä ja asennetta. Kaikki on aivan jep, mut eka on mun suosikki. Mainiota. - Eero
Vs: Hallitsematon kaaos Tää oli vissiin ikään kuin negatiivista kritiikkiä osittain? Joo, uudistuminen on vaikeaa, ja kalansilmällä makuulta kuvaaminen taas kivaa.
Vs: Hallitsematon kaaos Mä veikkaisin, että bändikuvaaminen sinänsä ei oo kauheen helppoo. Eli en sinänsä kritisoi, mutta sitä jotain uutta näkis mielellään, ettei tule fiilis: "tää on jo nähty moneen kertaan". Mutta toisaalta, eri bändi, eri kuva. Vaikeita juttuja sinänsä. Siks toi mv-kenkäkuva on jotenki erilainen, siinä on jotain uutta, mun silmääni siis.
Vs: Hallitsematon kaaos Juu. Samaa mieltä, ja uuden löytäminen on todella vaikeaa konserttikuvauksessa (johtuen siitä kuuluisasta "kapeasta sektorista"), ainakin minulle, ja jos nyt arvioisin yleisesti konserttikuvia mitä nyt syystä tai toisesta näkee niin eipä se uuden keksiminen taida muillekaan hirveän helppoa olla...