Punkkua tankkiin ja negaa ulos. Kohta aletaan taittamaan peistä tuleeko Ruffinolla paremmat sävyt kuin viitosen deekuliemellä:
Vs: Punkkunol Kuvan jälkivaikutelma tanniinen...hauska ja persoonallinen jälki. Teki vaan pahaa katsoa, kun kemikaalit kaadettiin viemäriin!
Vs: Punkkunol onko näissä kaikissa kyse siitä, että toi c vitamiini ja sooda on se kehite? ja ihan sama kaataako sinne sitten kahvia, punaviiniä tai kuravettä jatkoksi?
Vs: Punkkunol Mä olen ihan ulkona tämän keskustelun tarkoituksesta, mutta kysyn kuitenkin, kävisikö olunol tai Olvinol?
Vs: Punkkunol Taitaa olla niin, että liuottimella ei juurikaan ole väliä, mutta emäs ja kehiteaine kuitenkin joudutaan lisäämään. Punkussa on se etu, että sulfiitti on valmiina, samasta syystä kuin kehitteessäkin - hapettumisen estona.
Vs: Punkkunol Ehtiikö *nol hapettua jos se käytetään heti kehiteaineen lisäämisen jälkeen? Ei siis tehdä mitään varastoliuosta.
Vs: Punkkunol Hyvä huomio, meikäläinenkin pitää tarkasti huolta siitä, että avattu purkki/pullo tyhjennetään mahdollisimman nopeasti tarkoituksensa mukaiseen käyttöön.
Vs: Punkkunol Mustikkakeittol on must happamuuden säätelyyn. Siis erinomainen stabilaattori sitten kun kehitteet on käytetty. Itse suosin Rainbowin versiota, jossa 11% mustikaid.