Vs: Versio IX Tämä on okein hieno kuva joltain planeetalta, mutta arvelisin version olevan noin XXXXXXI.
Vs: Versio IX Liika on liikaa, ähky tulee näihin käsiteltynä, otas välillä toisenlaista kuva sikermää ...
Vs: Versio IX Varmaan hyvä neuvo monelle. Minunkin tarvii monesti vaihtaa kuvausta erinlaiseksi ja ottaa erinlaisia kuvia että homma on minulle mielenkiintoista. Mutta en menis ketään muuta opastamaan että vaihda kuvausta toiseen juttuun. Väin keskittymällä johonkin omaan juttuun ja sitä paljon toistettaessa tulee syvemmät näkemykset yms joista muut ei tiedä mitään. Nostan hattua sille että jotkut jaksaa sitä omaa juttua aina vaan kuvata. Tämmöiseen kameralaukkuun pitää ilmeisesti laittaa välillä potrerttia sitten maisemaa ja joskus bändikuvaa ja yks nude kuva väliin ja taas alottaa alusta ihan eri tavoin ettei vaan toista itseään. Kuinka siinä voi kehittyä yhtään mihinkkään? Silloin on joka jutun suhari eikä mikään mee hyvin. Sori avautumiseni tässä kohtaa.
Vs: Versio IX Juken kanssa samaa mieltä,kuvat voi olla mitä vaan ja toistoja "rajattomasti" jos itse pidät kuvistasi ja rinta pystyssä tuot ne esille.Timppiksenkin rantakuvat on kuitenkin enimmäksen ilo silmälle ja jos joku ei jaksa niitä katsella niin ei tarvitse avata kuvaa,helppoa.
Vs: Versio IX Symppistä teidän myötänärkästymisenne. Vaikka pidänkin paljon timppiksen kuvista, niin ei aina voi välttyä "tortta på tortta"-fiiliksestä. kapa
Vs: Versio IX Tämä kuva nyt vaan on niin h...tin hyvä, että tätä katsoo enemmän kuin mieluusti. Yksi parhaista näistä Timppiksen rantakuvista, tycker jag.
Vs: Versio IX Hienostuneet, herkät sävyt. Mutta näkisin mieluusti kuva neliönä ylhäältä lähtien, koska alaosassa on tavaraa liikaa.
Vs: Versio IX Olen edellen sitä mieltä, että nämä merimisemat eivät ole kuvattu loppuun. Jokainen kerta rannalla tuottaa ainutlaatuisen kokemuksen itselleni, joten aina käynti paikalla on vielä tuottanut toisistaan poikkeavan lopputuloksen. Minulle vaan on hyvin luontevaa olla meren läheisyydessä, koska aina olen asunut siellä. Voisin hyvin tuntea samoin ihan missä vaan. Kiitos taas palauttesta. edit. värkkäsin kirjoitusta enempi ymmärrettäväksi.