En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! En ainakaan osta... ...en ainakaan myy... ...tai korkeintaan jos oikein paljon tekee mieli tai jos kun... Ei!, on tässä pärjätty ilman tupakkiakin monta vuotta, niin miksi ei ilman kamerakauppoja! Tämä lupaus pitää!
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Tervetuloa Balderille helmi- maaliskuun taitteessa vain katselemaan! T. K.
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Hih Muista nostaa aina välissä niin muistetaan muistuttaa. Lykkyä tykö.
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Kiehtova ajatus. Tupakinpolttoa en ole onnistunut koskaan lopettamaan, mutta onnistuiskohan tämä?
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! En kyllä pysty lupamaan, vielä pari puuttuu kokoelmasta ja jos tulee järkevään hintaan vastaan, niin ostan kyllä, jos on rahaa. Pois en raaski myydä mitään.T Jukka
kun menee sutta karkuun niin voi tulla karhu vastaan. ,D mä en edes yritä. voi joutua menemään vieraisiin tai huoriin. tai pelaamaan kaikki rahansa nettipokerissa tai pörssissä. tai sitten joutuu alottamaan amfetamiinin viihdekäytön.
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! En myy mitään kameravehkeitä vuonna 2012. En myynyt myöskään vuonna 2011. Tai 2010, tai 2009, tai...
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Minä ostan digirungon 2012, edellisestä ostosta tulee kohta 4 vuotta.
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Sen verran voin luvata että en osta digikameraa myöskään v. 2012. Mitään muuta en lupaa.
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Hehe samansuuntainen lupaus täälläkin. 22.11.2011-22.11.2012 en osta kameravermeitä, myydän voin.
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Tämä on varmasti paljon pahempi toteuttaa brenkuttomuus ;D
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! No jos salama tai kaksi ja sitten 180/2.8, ja ja tai tai... Ainiin prhana, se 35/1.4 ais.
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Voiollavoiolla! Aina jokin pieni rojektimenossa piristää
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Viimeistään TStoorin ostamattomuuslupauksen myötä kameroiden markkinahinnat romahtivat. Nyt ostoksille! T: Vileeni
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Minä ainakin tulen, ihan vaan katselemaan, ehkä ihan vaan pikkusen ostan, en paljoa, ihan vaan pari optiikkaa, varsinkin jos halvalla saan, tai ei sen nyt aina niin halpaakaan tarvii olla. Tämän uskallan luvata
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! En minäkään mitään kummempaa aio ostaa, mitä nyt tässä olen alkanut haaveilla ison koon kamerasta... Mutta senhän ehkä ehtisi ostaa jo ennen vuotta 2012!
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Tuli tuosta mieleen että ihan pikkusen minä vain.. Savolaismiehet oli maistissa ja alkoivat kisailemaan kellä on isoin vehje.Isäntä voitti matsin puolileikillään ja kotiin mennessään vaimo oli saanut tietää kyseisestä kilpailusta ja torui miestään..mitä sinä menit sitä vehettäs näyttämään?! En minä näyttäny kun ihan pikkusen
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Ostin jo, minulle nimittäin keskikoko on jo iso ;-) Valotusmittarin hankinta taitaa kuitenkin jäädä 2012 puolelle.
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! Jos et välitä salamanmittauksesta niin voin suositella lämpimästi tätä mittariksi.Helppo käyttöinen ja huipputarkka. http://www.ebay.com/itm/asahi-pentax-digital-spotmeter-light-meter-/140660214090?pt=US_Light_Meters&hash=item20c000894a Hemmo laittanut näköjään suojaksi filtterin nokalle,ei mitään hyötyä ,kai suojana.
Vs: En osta enkä myy mitään kameravehkeitä v 2012! samansuuntainen lupaus, vaihdan vaan... CFV:n 39 megaiseen ja M8 rungon M10 runkoon...