Vs: Verkkokaupan "palvelua" Vaikka tavaran noutaisikin myymälästä se kannattaa tilata netistä, silloin on kyseessä postimyynti ja postimyyntiehtojen mukainen palautusoikeus. Palautuksen syytä ei tarvitse ei selitellä.
Vs: Verkkokaupan "palvelua" Saattaa noin toimiakin verkkokaupan (ja jonkin muunkin) kanssa, mutta se ei ole lain määräys. Kun tuotteen noutaa liikkeestä niin siihen voi tutustua ja liikkeellä ei ole enää lainmukaista velvoitetta hyväksyä kaupan perumista postimyyntiehtojen mukaisesti.
Vs: Verkkokaupan "palvelua" Verkkokaupoista puheenollen, olisiko kellään kaupankäyntikokemusta www.cyberphoto.fi. Sieltä lightsphereä ittelleni kattelen.
Vs: Verkkokaupan "palvelua" Höpöhöpö. Etämyynnissä ei kaupan peruuttamisoikeuden suhteen ole mitään merkitystä, miten tavara asiakkaalle toimitetaan.
Vs: Verkkokaupan "palvelua" Juuri niin etämyynnissä ! Kun tuote noudetaan liikkeestä niin se ei ole enää etämyyntiä.
Vs: Verkkokaupan "palvelua" Jos tuote tilataan netissä ja noudetaan liikkeestä, se on etämyyntiä. Siitähän tässä oli kyse. Turha tästä on ryhtyä väittelemään. Katso kuluttajansuojalain 6. luku. Se ei anna mitään poikkeusta siihen, että jos kaupat tehdään netissä, niin kyse ei olisi etämyynnistä, vaikka tavara noudettaisiinkin varastosta, kaupasta tmv. Kilpailu- ja kuluttajavirasto -palvelusta löytää vielä lisätietoa haulla etämyynti.