Spotteja taitais olla semmonen määrä, ettei hullukaan tai Pfårsgar ota selvää Oikean silmän fotarivaalennus vähän pöhlä juttu, vai onkohan sillekin joku tuikku ollut..
Noh, tää oli tätä mun asiantuntiatekstiä, lähdekritiikkiä, lähdekritiikkiä.. Mutta valoja on ainakin enemmän kuin yksi, eli oikeilla jäljille ollaan..(?) I'll get me coat..
Vasemman posken valaisu ei mun mielestä jotenki istu ollenkaan toisen posken valaisuun, varjo on outo. Tekee kasvoista eripariset. Iho kovin muovisen oloinen varsinki dekolteen alueelta. Asento on taas vähän hankalan oloinen.
Käytännössä 3 ja teoriassa lähteinä tasan 2. Arvata saa aina ja kyllä sen tästä kuvasta näkee miten ne valot on olleet =)
Ei mun mielestä, tummempi silmää passaa koska kuvassa on muutenkin tuulinen fiilis, silmän "siristely" passaa ja väriero korostaa sitä.
Voe hele ku on taas pilattu kuva sillä blurritoolilla tms vekottimella. Oikein pahaa tekee, voisko kuvaaja selittää miksi näin? Mitä se tuo tähän, muutakuin sen että pitää etsiä kuvasta kohdetta joka olisi tarkka? Onhan siellä hetken etsimisen jälkeen kaiken sutun keskellä silmä ja huulet melko terävät.