Vs: Rock -kuva Eipä ollutkaan mikään lavaräpsy Onneksi tuli katottua tää on tosi rock, eli täst mie tykkään
Vs: Rock -kuva Muuta rock kuva lisää: http://kameralaukku.com/galleriat/displayimage.php?album=43&pos=2
Vs: Rock -kuva Minunmielestäni hiukan raakile. Kuvassa aineksia,mutta ei ole jostain syystä käytetty hyväksi. Alaosa turhan raskas(löytyy huomattavasti enemmän sävyjä) ja yläosa ylivalottunut samat sanat kun alaosasta. Harmittaa, kun on jäänyt keskeneräseksi
Vs: Rock -kuva Onko sulla käytössä tumma vai vaalea teema? Minulla näkyy sävyjä sekä tummassa että vaaleassa päässä. Voi toki olla, että mun näyttö on liian kirkkaalla, mene ja tiedä. Kiitos palautteesta, tutkinpa asiaa.
Vs: Rock -kuva Hyvä kuva, varsinkin nimen kanssa. Itse jostain syystä tekisin tästä neliön, ottaisin alaosan pois.
Vs: Rock -kuva Mä sanoisin, että kirkas pää on ainakin kunnossa. Pitää tarkastaa kotona kunnolla kalibroidulla näytöllä tuo tumma pää, mutta mitä nyt tätä duunimonitoria tunnen (toistaa tummat sävyt to-del-la heikosti), niin uskoisin että sekin on kohdallaan.