Hehe.... Pihliksessä näköjään käyty. Noi pukukopit on kuvauksellisia. Jahka niistä on saman verran kuvia kun mulla silitysrautatalosta niin eiköhän sinne joku kelpokin osu, jossei muuta niin vahingossa. Lokkikuvia olen jäävi arvostelemaan.
HEhe sanon miekin!!! Erikoinen lokkikuva, joka kyllä erottuu omaksi edukseen. Tuosta alammasta olisin halunnut nähdä myöskin toisen puolen kehoa.
Lokkikuva on hieno - ja lokkikuvat ovat harvoin hienoja. Samalla impressionistinen ja expressiivisen inhonaturalistinen. Tausta on hieno ja pään kontrasti sen kanssa erinomainen. (Tässä tyylilajissa siiven katkeaminen ja jalkojen hukkuminen ovat plussaa.) ...Mutta kakkoskuva ei kyllä kuulu pariin. Valkoista pintaa lukuunottamatta siinä ei ole mitään yhteistä toisen kuvan kanssa. Ykköskuvan jälkeen sitä ei edes jaksa katsoa kunnolla, vaikka se olisikin omassa lajissaan hieno.
Lokkikuvathan aiheuttavat automaattisen antipatiavyöryn, muuten voisi olla ihan kiva. Nyt se on lokkikuva. Alempi kuva on tietysti tipulajin osalta huomattavasti miellyttävämpää sorttia, ainakin siin uskossa ollaan Kuvanakin mielestäni parempi, vaan tuntuu ahtaalta sekä ylhäältä että alhaalta. Toisaalta myös selkään räiskästy kuva ei myöskään ola välttämättä yhtä hyvä idea kun jos vaikka tipu kävelisikin vienoin askelin kauniisti hymyillen kameraa kohti. Minun makuun myös aavistuksen tumma. Kiva kuva kaiken pohdinnan jälkeen siltikin.