/ Rekisteröidy

Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Nyt kuulkaas ottaa päähän!

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Saaga, 14 Elokuu 2005.

1. Saaga

Saaga

293
    0
    0
    Montaa lupaavalta vaikuttavaa otsikkoa on aiheuttanut mulle suuren pettymyksen tuolla kuvat-osiossa. Pyh.

2. MJK

MJK

1 436
    0
    0
    Myönnän omalta osaltani syyllisyyteni, otsikon "Söpöä" ja sieltä paljastui perusheppakuva. Muiden otsikoista puhuttaessa hauras mieleni sai kovan kolauksen kun "Vuoripano" oli jotain muuta kuin olin antanut itseni henkisesti valmistaa. Ei vaan, itselleni nimien keksiminen kuville on suurta tuskaa, pitäisi varmaan itse ottaa joskus hyvä kuva niin nimikin tulisi kuin itsestään?

3. Saaga on varsin oikeassa. Syyttävä sormi osoittaa ainakin seuraavia:

1. Nieppi, Vuoripano
    Missä vitussa se pano on? Noin runollisen nimen taakse voisi kätkeytyä vaikka mitä kukkuloitten sulosointuja. Mikä rangaistus Nieppi-sedälle?

2. Herkko, Munat
    Ja missä oli munia? Minä en Herkon munia halua nähdä, mutta ehdotan, että hän panee munansa pakettiin ja postittaa ne Saagalla hyvityksenä.

3. Jimi, Peto
    Kyllä tämänkin nyt jotenkin olisi seksiin pitänyt liittyä.

4. Juke, Myllykoski
    Vettä saakeli!! Kuvassa piti ehdottomasti olla kaikkien juoppojen esijuoppo Pekka Myllykoski ja joku pirtsakka kolmen promille drinkkiteema.

5. Matti, Toivomus
    Jos nyt yhtään saa toivoa, niin minä en kyllä toivo taivaisiin tuijottelevaa risupartaista ukkelia!!!!!

4. Vastaus ykköseen nieppiä kakkoseen ja julkinen salvaus.

Kohta 4 Täysin samaa mieltä

5. Voisha siitää saada hauskan valokuvan, vaikka just vaakapanon...
    Niin ja jos sen muuttaa mustavalkoseks ni sithä se olis taidetta

6. Ehdottomasti !! Mv:llä vuollaan paskasta kultaa, ja se muuttaa skriitat saabaks

7. Saaga

Saaga

293
    0
    0
    Eikä tuossa Fangion listassa edes olleet kaikki turhia toiveita ja pahaa mieltä aiheuttaneet otsikot! :(