Vs: otos jonosta Mainio. Jotenkin aluksi häiritsi tiukahko rajaus seeprojen nivelten kohdalta, mutta näin tämä on kuitenkin napakka kokonaisuus. Sympaattisia eläimiä, sympaattinen kuva.
Vs: otos jonosta Kiitokset kommenteista. Lienevät matkalla muutaman kymmenen metrin päähän outoa miestä pakoon
Vs: otos jonosta Minusta tuo rajaus ei vaan toimi. Itse rajaisin vasemmalta pois ainakin sen verran (ehkä enemmänkin), että tuo etukoipi jäisi kuvan ulkopuolelle. Kuvaan tulisi enemmän visuaalista jännitettä ja mielikuvitus antaisi jonolle enemmän mahdollisuutta muodostua. Pääkoppa vain nyt on sellainen, että se jatkaa kuvaa fyysisten rajojen ulkopuolelle. Minulle tässä käy näin, jollekin muulle taasen ei. kapa
Vs: otos jonosta Jep ymmärrän kyllä mitä ajat takaa. Itse hain tällä rajauksella kokonaista seepraa (takapuoli ennen etupuolta jne), joka menetetään jos rajataan kapeammaksi.
Vs: otos jonosta Jos etukoipi puuttuisi seeprahan kaatuisi ulos vasemmalle. Nämä rajaukset voivat olla joskus aika ongelmallisia.