Vs: Veera No just. Sinä se kerroit itestäsi sitten lisää. Et malttanut pitää sormiasi kurissa. Täysin provosoitavasissa oleva yksilö. Missä seuraava joka haluaa kertoa olevansa ylitse muiden?
Vs: Veera Ootteko työ nyt ihan tosissanne? Vai onko tässä vaan jotain raskasta sisäpiirivitsiä, mitä en ymmärrä? Ei tosin olisi ensimmäinen kerta, jos niin olisi...
Vs: Veera Tosisnaan tietty. Tarttis laittaa taas uus Veera kuva esille mutta en oikein tiedä uskaltaako nyt just. Muusa ei ole nimeäkään vielä keksinyt.
Vs: Veera Sä haluat taas uusia päiväunia. Mä odotan sitä nimeä....tai jos mä en laita vielä nimeä. Nimeän sen myöhemmin.
Vs: Veera Kukkis jaksoi kyllä pysyä asiassaan loppuun asti, kun taas jotkut muut siirtyivät ketjun kuvasta tyypilliseen tapaansa henkilöön... Sorry, HIgg
Vs: Veera No Kukkisella olisi sitä omaehtoista rauhoitumista vielä viisipäivää jäljellä, mutta kun ei pidä lupaustaan;-) Oli kai liian kova tarve spammata kuvia foorumille ja paljon sanottavaa, meinasi varmaan "haljeta" ja oli luultavasti hänelle parempi että petti lupauksensa?
Vs: Veera Sitä minäkin ihmettelen. Jos häntä harmittaa, ettei osaa niin hyvin kuvata kuin minä? T Jukka
Vs: Veera En nyt kuvauksesta vaan kommentointi on ollut aina jotain negatiivista ja on Jukkiksellakin Jarskalle ollut vähän samaa,ei niin paljon ehkä.
Vs: Veera Säväyttävä kuva. Stailistille terkkuja, tykkään kuumasta gipsy-lookista. Vitsi kun itsekin löytäisi noin hyvän veeruskan muusaksi.
Vs: Veera Ei auta vaikka ilmalämpöpumppu huutaa leipää. Voi olla että kun Veera näkee mut, käy just noin.