Reppuun olisi tarkoitus mahtua Lowepron:n Nova Micro AW ja D-Res 25 AW laukut. Näiden lisäksi laukkuun tulisi mahtua eväät, muistiinpanovalineet, filmiä, vara pattereita yms. Tällä hetkellä käytössäni on Nike:n reppu, mutta se ei pidä vettä(kosteutta pääsee sisään ainakin vetoketjuista).
Ortliebiltä ja Hikolta löytyy vedenpitäviä reppuja. Ortlieb: Ulkoiluvaatteet ja retkeilyvarusteet - Partioaitta Hiko: Welhonpesä oy – Tervetuloa!
Kiitos linkeistä! Esimerkiksi Ortliebin Day-Pack tai Packman Pro vaikuttivat kiinnostavilta vaihtoehdoilta, niiden hinnat vaan ovat erittäin kalliita. Day-Pack maksaa 146 euroa ja Packman Pro 112 euroa.
Tänään oli lidlissä vaellusreppu 13eur, tiedä vaikka pitäisi vettä.. ainakin halpa. Jo pelkkä kantolaite on kalliimpi yleensä.
Mites noi Welhonpesän Hikot: Elisa - Verkkokauppa Mulla on ollut melontakäytössä yksi tollanen Hiko ja hyvin on toiminut. Ortlieb maksaa, mutta rahaa vastaan saa laatua. Oletan siis, että vedenpitävällä tarkoitetaan todella vedenpitävää eli noi kestää esim. joessa uittamisen ja ne kelluu. Jos et tarkoittanut vedenpitävää, vaan jotain muuta, osta joku sadesuojallinen rinkka tai nykyiseen reppuusi sadesuoja.
Tarkoitin todellakin joka sään reppua, joka kestää vaikka rankkasadetta ja joessa uittamisen ja kelluukin siinä. Saisikohan näitä Ortlieb reppuja jostain euroopasta tilaamalla edullisemmin kuin Suomesta?
Globetrotter.de:stä olen ulkoilukamaa pari kertaa tilannut (mm. tunturivaellussukset ). Suora linkki Ortliebin tuotteisiin: http://www.globetrotter.de/de/shop/rubrik.php?k_id=0413&marke=660&swort=%&aktion=-1 Postikulut taitaa olla parin kympin luokkaa.
Kiitos linkistä! En löytänyt sieltä Ortliebin Day-Pack tai Packman Pro laukkuja. Toimittaakohan tämä verkkokauppa myös näitä Ortliebin malleja?
Kannattaa kysyä. Globetrotter on yksi Euroopan suurimmista ulkoilutarvikeliikkeistä ja itse olen kysellyt heiltä joskus sellaisista malleista, joita ei heidän sivuiltaan löydy (keittimiä) ja aina on tullut vastaus, että kyllä he pystyy toimittamaan. Tuolta saa muuten ilmaiseksi tilattua ns. "Retkeilijä raamatun" eli heidän monisatasivuisen tuotekuvaston.